Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

van vlees en bloed

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• van vlees en bloed

[IMG][/IMG]

Hallo,dit is mijn buurman marcel,komt iedere dag zijn klapke doen over de muur!!
    Heb maar meteen een portretje van hem gemaakt,maar ik vermoed dat ik zijn juichende armen erbij had moeten hebben?
    Wat zit hier fout?

alvast bedankt.

grtjs,

gNo

Re: van vlees en bloed

Om te antwoorden op je vraag... "Wat zit er fout ?" zal ik even mijn bescheiden mening geven...
    Te veel omgeving, te weinig buurman.
    De neusinkijk.
    De belichting... mag met gemak een stopje meer.

Comment

het gezicht is te grijs, de foto mag wat lichter en kan iets meer contrast hebben.
      compositie vind ik wel origineel.

Comment

[IMG][/IMG]

hallo, is deze beter??

Comment

Nee hoor, nog niet beter.
          Heb je een fotobewerkingsprogramma zoals Photoshop Elements o.i.d. ?
          Indien ja, kijk dan eens naar het histogram. Het rechterschuivertje kan heel wat naar links en dan daarna de curve nog wat buigen voor wat meer pit in de foto te brengen.
          Wat betreft de inhoud heeft Festina gelijk: te veel plank en te weinig man. En idd, met de handen erbij zou 't ook al beter zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
            Om te antwoorden op je vraag... "Wat zit er fout ?" zal ik even mijn bescheiden mening geven...
            Te veel omgeving, te weinig buurman.
            .
            .
            Langs beide zijde de armen wegcroppen en voor mij is het een leuke foto waarbij dan een groot stuk van de omgeving wegvalt.
            Het is weer eens iets anders. Niet de zoveelste van een koe, boom enz.
            Robby
            Minder tijd achter de computer
            Is meer tijd achter de camera

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
              Langs beide zijde de armen wegcroppen en voor mij is het een leuke foto waarbij dan een groot stuk van de omgeving wegvalt.
              Het is weer eens iets anders. Niet de zoveelste van een koe, boom enz.
              Robby
              Helemaal niet eens... de stukjes arm die er bovenuitsteken geven de foto nog iets mee.

Comment

Helemaal niet eens... de stukjes arm die er bovenuitsteken geven de foto nog iets mee.
                Dan moet je toch een keuze maken of je laat de foto zoals ze is en zeg je "Te veel omgeving, te weinig buurman" of je zorgt dat er minder omgeving is en daardoor meer buurman. Ik heb het geprobeerd en vind dat daardoor de foto gered is. Het is dan natuurlijk geen foto waarvan er 100 in een dozijn van zijn maar het mag al eens iets anders zijn.
                Robby

Comment

hey Robby tja het is niet altijd simpel hé.we blijven proberen,en het is misschien zoals je zegt,het moet niet altijd een koe,boom of wa dan ook zijn,dit was een snapshot zoals ze dat noemen zekers? ik ga er zeker eens aan proberen te sleutelen,en we zullen zien waar
                  we uitkomen.Morgen plaats ik een "naaktportret in modellen +18 in coloré ben
                  daar ook eens benieuwd naar de reactie.moet nog wreed veel leren,maar ben super gemotiveerd we blijven posten,tot het goed is

thanks voor de reactie allemaal

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                    hey Robby tja het is niet altijd simpel hé.we blijven proberen,en het is misschien zoals je zegt,het moet niet altijd een koe,boom of wa dan ook zijn,dit was een snapshot zoals ze dat noemen zekers? ik ga er zeker eens aan proberen te sleutelen,en we zullen zien waar
                    daar ook eens benieuwd naar de reactie.moet nog wreed veel leren,maar ben super gemotiveerd we blijven posten,tot het goed is

thanks voor de reactie allemaal
                    Denk er aan zoals festinalente zegt veel meer buurman minder omgeving
                    Robby

Comment

ja zal ik zeker doen,sam staat ondertussen mensen en portretten hoop dat het er niet over is???

thanks mannen voor de reacties

ik heb hier echt veel aan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                        Ik kan U verzekeren dat ik bewust niet in showcase reageer, omdat ik overal een fout in zie. Soms zijn er mensen die menen er iets van te kunnen leren, meer heel vaak wordt muggenzifterij niet geapprecieerd, waarschijnlijk terecht.
                        Je doet met de foto wat je wil... ik ben geen heilige, mijn idee is niet heilig, maar ik zeg gewoon wat ik er van denk.

Comment

Ik kan U verzekeren dat ik bewust niet in showcase reageer, omdat ik overal een fout in zie. Soms zijn er mensen die menen er iets van te kunnen leren, meer heel vaak wordt muggenzifterij niet geapprecieerd, waarschijnlijk terecht.
                          Je doet met de foto wat je wil... ik ben geen heilige, mijn idee is niet heilig, maar ik zeg gewoon wat ik er van denk.
                          Ik kan me hier ook wel in vinden. De kritiek is gegrond maar de opname is wel origineel en leuk bedacht.
                          Mvg, Pascal,Schoonspikke
                          Als je schiet..schiet dan raak!
                          500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Working...
                          X