Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ik had de foto in de breedte genomen, dan kwamen de populieren en e mooie treurwilg beter tot hun recht maar voor de rest prachtopnamen van de velinx in Tongeren.
hey Jelle,bedankt voor de reactie,ik heb overwogen om in de breedte te gaan,maar er staat een bejaarde huis,en de parking eraan zat vol met auto's.je kent de velinx zodus?
Dit is prima gedaan vlgs mij. Persoonlijk zie ik liever foto's waar het onderwerp minder centraal staat - maar zoals gezegd is dat persoonlijk .
Het is een goeie spiegeling en in de vlakken van het ronde gebouw gaat het mooi van wit tot middengrijs. In het wit is er m.i. een klein beetje uitgebrand maar niet echt storend.
Verder zitten er gradaties in van wit tot zwart dus een prima omzettig.
Samengevat: laat er zo nog maar komen .
thankx T-Trapper, ik wordt er een beetje rood van,had ik eerlijk niet verwacht omdat ikzelf niet snel iets goed vind van wat ik maak "de eeuwige twijfelaar maar ik zal u tips zeker opvolgen
Deze is goed voor mij. Leuke spiegeling, de bomen die niet het onderwerp zijn, maar mee de omkadering maken en het ruimtelijke vind ik goed. Wat m.i. nog iets beter kan... het zwart/wit dat nog een sleur ("s" leggen) aan de curves kan gebruiken.
hey festinalente,bedankt voor de tip,ben nieuw hier en wil zoals iedereen bijleren en dit
lijkt mij wel de geschikte plaats.Men kan alleen beter worden,als men maar lang genoeg
blijft proberen,en is de kritiek soms aan de negatieve kant dan zal dit ook wel terecht zijn.
enfin,negatieve krtiek bestaat eigenlijk niet,enkel opbouwende kritiek.
hallo Ardesgin, thankx voor de replic,we proberen ons best te doen tussen al dat super geweld hier.moet ik nog veel leren zenne.ik zit nog maar aan de onderkant van de enkels van die mannen hier.Prachtige dingen kom je hier tegen.
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Comment