Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Omgeving planckendael

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Omgeving planckendael

Ik ben gisteren naar planckendael geweest, en heb daar wat dierenfoto's genomen. Ik heb ook een paar foto's van de omgeving daar genomen en heb er hier 2 van gepost. Graag jullie reactie, en vooral wat kan er beter?

Grtz Kris

www.kris.fotopic.net

Re: Omgeving planckendael

scherpte/belichting en compo kunnen beter.
    opnamen zijn erg druk, omdat je te veel in een beeld wil laten zien.
    heb je de exif nog van deze plaatjes.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Straf, ik vind zelf de compo best oke, maar ik ben nog maar een beginner en zal dan ook nog veel moeten leren. scherpte is bij de originele foto's best oke, maar bij de verkleinde versie is de scherpte ook mee verminderd. Nog reactie's?
      www.kris.fotopic.net

Comment

Ik ben het eens met bouk. De eerste valt nog mee, maar bij de tweede wordt mijn aandacht steeds opnieuw afgeleid naar het 'rommelige' bovenste derde van de foto. Het feit dat het bootje in de schaduw ligt helpt ook niet echt (en ik denk dat de schaduw van je hoofd in 't midden onderaan staat ). Voor wat de scherpte betreft: als de originelen wel scherp zijn ben je misschien vergeten (een beetje) verscherping toe te passen na het verkleinen.
        www.elwee.net

Comment

De compo's vallen wel mee, maar ze zijn inderdaad wat rommelig. Komt omdat je in de winter overal door kan kijken. Ik meen toch dat wanneer deze foto's scherp zouden zijn, ze al een pak aangenamer zouden kijken. Een beetje minder licht zou ook nog mogen.
          Toch opnemen wat bouk zei... te veel in één beeld is zelden goed.

Comment

Ik denk inderdaad dat het mijn hoofd is wat op de tweede foto onderaan te zien is,
            Alvast bedankt voor de reacties, ik zal nog maar wat oefenen zeker .

Groeten Kris
            www.kris.fotopic.net

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Busagoof Bekijk bericht
              Ik denk inderdaad dat het mijn hoofd is wat op de tweede foto onderaan te zien is,
              Alvast bedankt voor de reacties, ik zal nog maar wat oefenen zeker .

Groeten Kris
              Vooral oefenen in het verkleinen... je krijgt de foto's een pak scherper.

Comment

Working...
              X