Hallo ik ben ook nieuw hier. Een collega van me heeft me deze site aangeraden. Ik hoop dat ik veel ga bijleren en mooie foto's mag bewonderen. Alvast hier is er eentje van mij.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
New Face
Collapse
X
-
-
-
Re: New Face
Welkom.
Bij de eerste zou ik een heel stuk onderaan croppen, bijna de helft van de foto is nu gewoon zwart.
-
Ook van mij welkom.
Ga akkoord met die eerste een beetje te croppen vanonder. Voor de rest een hele knappe foto.
De tweede spreekt me niet zo aan.
Tussen je foto's kan je beter ook wat lege lijnen laten, dat presenteert en kijkt wat beter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DermontJelle Bekijk berichtAlvast hier is er eentje van mij.
Welkom op BD. Mijn indrukken (en 't is niet omdat er senior member staat dat die juist zijn)...
Eerste foto... leuk, maar ook voor mij mag er onderaan een flink stuk af en mocht er bovenaan een heel stuk bij. Het nietige silhouetje wordt dan m.i. veel beter geaccetueerd. Misschien staat er dan nog net iets te weinig op het plaatje om er een hele sterke van te maken.
Tweede is ook leuk geprobeerd, maar ik zou tot 2 mm boven het onderwerp en rechts tot er tegen nog wat croppen. Achtergrond brengt weinig bij in de foto.
Comment
-
Bedankt voor de reacties en de reacties op de foto's alleen deze foto zijn helaas nog gemaakt met een kodak easy share en het zijn nog onbewerkte foto bij deze men veronschuldigingen
Comment
-
-
Waarom verontschuldigen ? Nergens voor nodig.
Vorige opmerkingen: een spatie tussen de foto's kijkt idd beter.
Volgens de traditionele regels zou je idd onderaan de eerste foto moeten croppen, maar dan toch maar een heel klein beetje. Een silhouet is een sterke uitdrukking en dat mag best centraal staan. Dit is een sterke foto.
Bij de tweede foto vind ik het onderwerp weinig interessant.
Comment
-
Ik zou de foto met het silhouet smaller maken. Ik heb het eens geprobeerd en voor mij werd de foto sterker. Nu lijkt het voor mij dat daar een klein dik madammeke staat. Wanneer je de foto smaller maakt dan heb ik die indruk niet meer.
RobbyMinder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment
-
-
Als medenieuweling vind ik de eerste foto ook de meest geslaagde, maar ik ga akkoord met robbydorine's suggestie om wat links en recht te knippen, zo gaat de focus nog meer op je vriendin vallen. Maar zelfs zonder de crop vind ik hem al sterk.
Bij de tweede foto vind ik de achtergrond wat te druk.
Comment
Comment