Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
foto 1 vind ik de mooiste, poesje haar/zijn ogen staan er goed op. Achtergrond past er ook bij.
Foto 2 vind ik minder geslaagd. De krabpaal trekt hier teveel de aandacht, terwijl de kat toch het onderwerp is.
Ik heb ook poezen en heb nog maar weinig goede foto's van hen, ze zijn zo beweeglijk dat ik telkens te laat ben.
Groetjes Marieke
Canon EOS 50 D met Sigma DC 18-200mm f/3.5-6.3 OS Canon
- Compact Camera Olympus U850SW
Eerste vind ik een tof plaatje,
maar de poes staat wat te centraal en vind het ook jammer dat er niet veel verschillende kleuren inzitten ,
ik kon het daarom niet laten om met je foto wat in photoshop te "spelen" resultaat zie je HIER. (ik verwijder link indien niet gewenst.)
Bij de tweede mis ik vooral scherpte op het kopje van de poes, en inderdaad die krabpaal gaat met de aandacht lopen...
Mvg. Renzowoef Canon 400D, EF 55-200mm, EFS 18-55mm, 50 mm 1.8, sigma10-20mm, soligor tussenringenset
met huisdieren en kinderen of kleinkinderen in mijn geval, vinden wij die van ons altijd de mooiste
foto 1 komt de poes niet los van de achtergrond
foto 2 zijn m.i. teveel dezelfde keuren, misschien boven en links wat croppen
Comment