Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Arnaud

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Arnaud


    Nog eens een "beginnersfoto" van onze kleinzoon. Heel lichtjes bewerkt met Nikon capture NX2. Ik denk toch stilaan een rol wit papier te kopen om als achtergrond te gebruiken anders gaat het mij nooit lukken 100% tevreden te zijn. Graag ongezouten kritiek van het geacht forum !! Op de flits werd een plastieken bounce geplaatst.
    Ps. Weet iemand wat dat rechts onderaan betekend ?
    Last edited by Grupello; 26 januari 2009, 21:12.

  • #2
    Re: Arnaud

    Beetje krap kadreerd en etensresten op de mond.

    Dat "ding" onderaan is het logo van Bd-resizer denk ik. (kan je normaal wel wegdoen)
    α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
    Flickr____No place to be

    Comment


    • #3
      Re: Arnaud

      Ja die etensresten ! een peuter van twee kan je niet zomaar coachen zoals een model !

      Comment


      • #4
        Re: Arnaud

        toch een leuk shot, maar stop maar snel in bed die kleine, heeft al rode oortjes van de slaap.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Arnaud

          Mooi portret, zou ook liever wat meer ruimte gezien hebben aan de rechterkant. En die etensrestjes vind ik er leuk aan, dat geeft het protret dat ietsje meer. Een echte rakker
          Groetjes Marieke
          Canon EOS 50 D met Sigma DC 18-200mm f/3.5-6.3 OS Canon
          - Compact Camera Olympus U850SW

          Comment


          • #6
            Re: Arnaud

            Ik vind het wel een leuk portretje maar wel een beetje rood..heb het zelf even uitgeprobeerd en er kan beter van gemaakt worden via PS...aan TS om dit te doen...voor zijn familiealbum, want daar past deze (goeie aangepaste )foto zeker in.
            perman
            canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

            Comment

            Working...
            X