Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Heb je op je eerste achteraf wat onscherpte toegevoegd op het achterste bootje? Ik vind het wel een leuke foto, mss komt dit wel door die onscherpte.
Je tweede vind ik te krap gekadreerd.
Je derde heeft wel wat diepte maar hij is toch zeer banaal.
De vierde heeft geen diepte, een uitgebrande lucht .... ik deze er weer afhalen, je mag er toch maar 4 posten.
De eerste wringt wat tegen omdat het tweede bootje onscherp is, en de zee op dezelfde afstand niet- blijven oefenen
En als je dan toch aant shoppen bent , wil je in het vervolg eens beginnen met de horizon recht te zetten? Raar hoe veel mensen zo'n simpel ding vergeten.
De tweede was misschien beter geweest om te wachten tot het schip de pier voorbij was?
De derde volg ik mijn voorgangers, slecht belicht ( zie histogram) en niet een echt onderwerp wat eruitspringt.
Comment