Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

panasonic tz 5 test

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• panasonic tz 5 test

Aangezien ik nog examens heb en de tz 5 pas vorige week had besteld, heb ik nog niet veel tijd gehad om deze te testen.
    Hier twee fotos die in rap rap in een pauze heb genomen, graag opbouwende commentaar gewenst.
    mvg Bart

bij de tweede foto was de bedoeling de persoon min of meer scherp te krijgen, de rest niet

Re: panasonic tz 5 test

Hoi, vermits ikzelf nog niet echt lang bezig ben zal PROBEREN van je raad te geven

Bij de eerste foto heb ik de indruk dat het gebouw nogal scheef staat en ze niet echt erg scherp is. Wat ik zou doen als ik bij die licht omstandigheden dat beeld wil vastleggen is vanop statief werken en een tamelijk klein diafragma kiezen met een iets langere sluitertijd, heb wel geen idee of dat mogelijk is om bij jou toestel in te stellen. (heb het model even gegoogeld) maar als je een statief gebruikt en het beeld recht zet zal het al wel een stuk beter zijn vermoed ik.

Bij de tweede zou ik dan zeggen en korte sluitertijd.

Een Exif zou handig zijn om je beter te helpen.

Hopelijk komen de experts je meer advies geven, in ieder geval veel succes met de examen!!

Mvg,
    Peter

Comment

Re: panasonic tz 5 test

sluitertijd is instelbaar, heb de foto zonder statief en op ai modus getrokken, enkel flits onderdrukt.
      Dat gebouw, op de oude markt van leuven, staat nu eenmaal scheef :d
      sluitertijden heb ik pas sinds gisteren door wat daar de bedoeling van is, volgende fotos die ik maak zullen dan ook met zelf ingestelde sluitertijd zijn.
      bedankt voor je reactie alvast

Comment

Working...
      X