Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
om het nog beter te maken: tikje ruimer gekadreerd zodat het oortje er helemaal opstond had mss mooier geweest. beetje uitzoomen als het ware en eventueel wat meer scherptediepte, zodat de oren ook scherp waren. maar het stoort niet echt
toch heel mooi en goed scherp!
Sony SLT α57 / Sony 16-50 2.8 / Minolta 50 1.4 / Sony 85 2.8 / ...
Bedankt voor de opmerkingen. Ik moet nog heel wat truukjes leren om dieren te fotograferen ! Zo'n konijn zit dus geen 3 seconden stil !
Hier weet ik nog dat ik 'klakte' met mijn tong en bliksemsnel moest afdrukken
- foto verkleind, ik zoek even rond hoe groot ik mag gaan hier -
Een mooi voorbeeld om te tonen dat "oogcontact" echt wel werkt...
Door het camerastandpunt laag te houden (op ooghoogte) treed je veel meer toe tot de wereld van het konijntje dan je zou bereiken door rechtopstaand te fotograferen. De kijkhoek is ook veel verrassender !
De scherpte ligt goed op het oog en de beperkte scherptediepte zorgt voor sfeer en verdoezelt enigszins de lelijke achtergrond (echter nog niet genoeg, de bakstenen blijven storen)...
Complexloos en leuk plaatje !
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment