Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

heimwee naar de sneeuw

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• heimwee naar de sneeuw

Enkele landschapjes uit Niel. Gr. Kurt

Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
    Groeten
    Kurt

Re: heimwee naar de sneeuw

Vind ze helemaal niet slecht hoor. Alleen heb ik een probleem met de scherpte van alledrie de fotos. Je hebt ergens de scherpte diepte van je fotos niet goed overzien.Manuele scherpstelling zou dit kunnen bepalen. Ik heb je exif niet bekeken maar een groot f getal nemen misschien? Succes.
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar de eerste twee foto's. vooral de tweede heb je vanuit een knappe hoek getrokken. naar eigen smaak zou ik de witte streep in de lucht verwijderen met photoshop. knappe foto's!

Comment

eerste vind ik duidelijk de beste, als de horizon recht staat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
          Vind ze helemaal niet slecht hoor. Alleen heb ik een probleem met de scherpte van alledrie de fotos. Je hebt ergens de scherpte diepte van je fotos niet goed overzien.Manuele scherpstelling zou dit kunnen bepalen. Ik heb je exif niet bekeken maar een groot f getal nemen misschien? Succes.
          Juist daar had ik dus zelf ook een probleem mee. Ik begreep ook al niet hoe dit kwam. Dit waren mijn eerste pogingen om in RAW te fotograferen maar daar zal het wel niet aan liggen? Verder heb ik autofocus gebruikt. Mijn toestel is een Fujifilm S100fs die als minpunt eerder een kleine f heeft, maar heb reeds andere scherpe beelden kunnen maken. Het is mij dus een beetje onduidelijk wat er precies is misgegaan.

Bedankt voor je reactie
          Kurt
          Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
          Groeten
          Kurt

Comment

Working...
          X