Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zaterdag een EOS 450D gekocht en mijn eerste kiekjes gemaakt...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Zaterdag een EOS 450D gekocht en mijn eerste kiekjes gemaakt...

Alle commentaar welkom ookal zijn dit maar gewoon wat test fotos (ik leer graag bij (en discussier graag )).

Hector (de cavia) en Kyra (een vriendin) (klikken voor de grote fullsize image):

Met full automatic settings gemaakt denk ik of hooguit met macro functie. (was niet nuchter toen )

Een panorama foto gemaakt ergens in Hasselt (klikken voor de grote fullsize image):

Met panorama functie gemaakt en automatisch aaneen gezwierd met 2 functies (1 om zet langs elkaar te zetten 2 om te blenden) in PS CS4.

Ben dus nog lang niet toe aan zelfs settings tweaken. Ken er nog echt niks van, gisteren voor de eerste maal manual focus getest.

Groeten
    Last edited by Dr.Drane; 14 januari 2009, 10:38. Reden: foto's te groot
    ~only dead fish follow the stream~

Re: Zaterdag een EOS 450D gekocht en mijn eerste kiekjes gemaakt...

Welkom op BD Dr Drane.

De foto's zijn te groot en daarom heb ik ze achter een linkje geplaatst.
    Dus gelieve volgende keer dat je online bent de foto's te verkleinen naar de juiste afmetingen, zijnde max. 900pixels aan de langste zijde en max. 400KB groot (250KB aanbevolen) .
    Een goed programma om dit te doen is BD-sizer
    Hoe BD-sizer werkt zie je hier: klik
    Graag de aangepaste foto's terugplaatsen ipv het linkje dmv de knop 'aanpassen' in je startbericht.

Kijk er ook even de forumreglementen op na: http://forum.belgiumdigital.com/f87/...-s-194402.html
    Mvg Tim

Comment

Working...
    X