Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik kan niet kiezen, beide zijn erg spontane foto's!
Bij de eerste tof dat kindje in de lens kijkt, maar gezicht lichtjes onderbelicht.
Bij nummer 2 is dat wat beter maar die is niet helemaal scherp.
Je scalpeert je foto, object staat niet centraal, scherptediepte in je foto dat is goed
En wat velen vergeten, je brengt je camera op hoogte van het kind
Heb je geinvulflitst? al geoefend?
Wat een dag, alles in schoonheid
Nikon D300s & F5 - 50mm 1.8 & 16-85mm & 70-200mm 2.8 - SB900
Ben ik verkeerd als ik zeg dat dit snapshots zijn? Nee zeker he. Dan zit je daar met je toestel in de hand...miljaar mijn flits om in te flitsen, wacht even menneken ik ga mijn flits halen....
Mooie momenten, kunnen geen uitstel hebben....toffe foto's (volgende keer je flits al op voorhand op je toestel)
perman
canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk
Ben ik verkeerd als ik zeg dat dit snapshots zijn? Nee zeker he. Dan zit je daar met je toestel in de hand...miljaar mijn flits om in te flitsen, wacht even menneken ik ga mijn flits halen....
Mooie momenten, kunnen geen uitstel hebben....toffe foto's (volgende keer je flits al op voorhand op je toestel)
bijna juist. flits stond erop maar de batterijen waren plat
Comment