Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vrolijke bui

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• vrolijke bui

Re: vrolijke bui

Ik kan niet kiezen, beide zijn erg spontane foto's!
    Bij de eerste tof dat kindje in de lens kijkt, maar gezicht lichtjes onderbelicht.
    Bij nummer 2 is dat wat beter maar die is niet helemaal scherp.

Je scalpeert je foto, object staat niet centraal, scherptediepte in je foto dat is goed

En wat velen vergeten, je brengt je camera op hoogte van het kind

Heb je geinvulflitst? al geoefend?
    Wat een dag, alles in schoonheid
    Nikon D300s & F5 - 50mm 1.8 & 16-85mm & 70-200mm 2.8 - SB900

Comment

nog niet deze foto's had ik nog liggen, zoals je ziet aan de kleding zijn die niet deze week getrokken
      maar ik was ze vergeten eerder te posten

ik heb nog niet geoefend, ik lig plat in de zetel door mijn rug, dus oefenen moet nog effe wachten

Comment

Ben ik verkeerd als ik zeg dat dit snapshots zijn? Nee zeker he. Dan zit je daar met je toestel in de hand...miljaar mijn flits om in te flitsen, wacht even menneken ik ga mijn flits halen....
        Mooie momenten, kunnen geen uitstel hebben....toffe foto's (volgende keer je flits al op voorhand op je toestel)
        perman
        canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
          Ben ik verkeerd als ik zeg dat dit snapshots zijn? Nee zeker he. Dan zit je daar met je toestel in de hand...miljaar mijn flits om in te flitsen, wacht even menneken ik ga mijn flits halen....
          Mooie momenten, kunnen geen uitstel hebben....toffe foto's (volgende keer je flits al op voorhand op je toestel)

bijna juist. flits stond erop maar de batterijen waren plat

Comment

Working...
          X