Wat vinden jullie van deze?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Winter Wonderland
Collapse
X
-
Winter Wonderland
Labels: Geen
-
-
Re: Winter Wonderland
2 keer slechte foto voor mij.
#1 beter is om enkel een detail te maken ipv het geheel. De achtergrond is niet interressant en het oog wordt ook direct naar daar getrokken.
#2 een stuk boom boven een haag is geen interressant onderwerp. Meer aandacht hebben voor compositie en het eigenlijke onderwerp. Hier is geen duidelijk onderwerp.Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog
-
Je hebt gelijk ik zou eens moeten proberen om meer details te trekken in plaats van het geheel. Maar het werken met diafragma, iso en shooter time heb ik nog niet goed onder de knie, gisteren heb ik er eens met geëxperimenteerd maar geraakte er niet wijzer van eigenlijk. Het probleem is dat ik niet weet welke waardes ik moet instellen voor een bepaalde foto te trekken en om het gewenste effect te verkrijgen.
Zou je mij kunnen helpen en hierover raad geven aub?
Mijn idee is van kleine dingen detail foto's trekken en dat het voorwerp op de voorgrond komt en dat de achtergrond wazig wordt, hoe doe ik dat?
Ik zou de hulp kunnen waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk berichtmet diafragmavoorkeuze werken en
grote diafragma-opening (dus klein f-getal) nemen.
en inzoomen.
En wat vind je van de 2 foto's?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Universalboeddha Bekijk berichtJa maar van welke waardes spreken we dan van?
En wat vind je van de 2 foto's?
De foto's spreken mij niet aan door gebrek aan een echt onderwerp.perman
canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk
Comment
-
Comment