Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Spiderman..
Nee alle gekheid op een stokje..ik is een leuk idee maar je hebt achter het net gevist of moet ik zeggen acter het web..Te veel slagschaduw en die rode achtergrond geeft er geen meerwaarde aan vind ik..Maar toch goed gezien..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Te veel slagschaduw en die rode achtergrond geeft er geen meerwaarde aan vind ik..
Achtergrond kun je niet kiezen...
Ikzelf vindt de slagscaduw nog wel iets hebben...
Zeker een geslaagde foto als eerste macro!
Hoop van nog meer foto's van je in de beginnershoek (en later in showcase ) te zien!
Doe zo verder
you are braver than you believe, stronger than you seem, and smarter than you think
Doe er bovenaan die donkere lat eens af, en de foto kijkt veel rustiger. De schaduw maakt mee het beeld, maar er staat mi wat te veel op. Ik zou dus bovenaan croppen en het web uit de hoeken bovenaan laten komen.
Die achtergrond kies je wel zelf trouwens, op het moment dat je je onderwerp fotografeert.
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Spiderman..
Nee alle gekheid op een stokje..ik is een leuk idee maar je hebt achter het net gevist of moet ik zeggen acter het web..Te veel slagschaduw en die rode achtergrond geeft er geen meerwaarde aan vind ik..Maar toch goed gezien..
Comment