Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste macro

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Eerste macro

Het is de eerste keer dat ik me aan dit soort fotografie waag, dus alle hulp is welkom!
    The future belongs to those who believe in the power of their dreams

Re: Eerste macro

Spiderman..
    Nee alle gekheid op een stokje..ik is een leuk idee maar je hebt achter het net gevist of moet ik zeggen acter het web..Te veel slagschaduw en die rode achtergrond geeft er geen meerwaarde aan vind ik..Maar toch goed gezien..
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
      Te veel slagschaduw en die rode achtergrond geeft er geen meerwaarde aan vind ik..
      Achtergrond kun je niet kiezen...
      Ikzelf vindt de slagscaduw nog wel iets hebben...
      Zeker een geslaagde foto als eerste macro!
      Hoop van nog meer foto's van je in de beginnershoek (en later in showcase ) te zien!
      Doe zo verder
      you are braver than you believe, stronger than you seem, and smarter than you think

Comment

Doe er bovenaan die donkere lat eens af, en de foto kijkt veel rustiger. De schaduw maakt mee het beeld, maar er staat mi wat te veel op. Ik zou dus bovenaan croppen en het web uit de hoeken bovenaan laten komen.
        Die achtergrond kies je wel zelf trouwens, op het moment dat je je onderwerp fotografeert.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
          Spiderman..
          Nee alle gekheid op een stokje..ik is een leuk idee maar je hebt achter het net gevist of moet ik zeggen acter het web..Te veel slagschaduw en die rode achtergrond geeft er geen meerwaarde aan vind ik..Maar toch goed gezien..
          Ik vind die rode achtergrond nu net wel knap

Knappe foto!

Comment

Working...
          X