Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bmw foto's

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• bmw foto's

Mss niet zo liefhebbers hier dan dit soort genre maar dit doe k al een paar jaar.
    De reden dat k hier op forum zit is dat k wat extra dingen wil leren kennen qua andere genre fotografie zoals natuur en modellen.

Doe het ook heel graag dus wil k ze even hier zetten eenmalig

Nikon D60 + VR 18-55mm f3.5-5.6G
    Brandpuntafstand 52mm
    Diafragma F/5.6
    Sluitertijd 1/640
    ISO 100

Minpuntje van mezelf: heb mijn compositie iets naar rechts moeten verschuiven dan kwam dit beter over denk k.

Brandpuntafstand 50mm
    Diafragma F/5.6
    Sluitertijd 1/1000
    ISO 100

minpuntje van mezelf: de belichting kon beter langs links ofwel vager langs rechts.

Brandpuntafstand 48mm
    Diafragma F/5.6
    Sluitertijd 1/320
    ISO 100

Er is enkel nabewerkt geweest in het verkleinen, de letters en verwijderen nummerplaat...
    Last edited by Tor Y.; 31 december 2008, 00:30.
    Nikon D60 + AF-S DX VR NIKKOR 18-55 mm f/3.5-5.6G + AF-S DX VR 55-200mm f/4-5.6.

Re: bmw foto's

Voor mij nummer 1 ! Wel jammer van die lantaarnpaal , denk ik linksboven ,

Dank bij voorbaat voor zowel positieve als negatieve reacties !
    http://www.fotochristoph.fotopic.net/
    Grt ,

Comment

Ik ben zelf geen grote liefhebber van autofoto's, maar het licht vind ik zeer geslaagd hier.
      Mijns inziens had de achtergrond beter gekund. Een bos mag, maar dan zonder 'storende' factoren, en mss zonder asfalt.
      De 1e en 3e spreken mij meer aan omdat het niet zo een klassieke foto's zijn (zoals de 2e wel is)
      Ah, en de nummerplaat is te lezen op de eerste foto
      groeten!
      http://www.flickr.com/photos/timpirotte/ commentaren welkom !

Comment

Hey,,

De auto nummerplaat cijfers zijn 309 hehe.
        Voor mij foto 1

Comment

hehe thx, de nummerplaat zou nu aangepast moete zijn???

Achtergrond, dat zijn van die kleine dingetjes die altijd beter kunnen.
          Volgende keer er op letten, jammer dat het maar 1 keer kan gebruikt worden.

Met extra belichting zouden de foto's mij meer zegge zelfst maar dat heb k nog niet voor handen.

Bedank voor de reacties al ook al ben je niet zo voor deze soort van fotografie, een standpunt van een ander neutraal positie is ook leerrijk.

mvg
          Nikon D60 + AF-S DX VR NIKKOR 18-55 mm f/3.5-5.6G + AF-S DX VR 55-200mm f/4-5.6.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mottiti Bekijk bericht
            Ik ben zelf geen grote liefhebber van autofoto's, maar het licht vind ik zeer geslaagd hier.
            Mijns inziens had de achtergrond beter gekund. Een bos mag, maar dan zonder 'storende' factoren, en mss zonder asfalt.
            De 1e en 3e spreken mij meer aan omdat het niet zo een klassieke foto's zijn (zoals de 2e wel is)
            Ah, en de nummerplaat is te lezen op de eerste foto
            groeten!
            Een auto als deze hoort nu eenmaal thuis op asfalt. Tis geen 4x4 he...
            Dus asfalt op achtergrond stoort helemaal niet.

Bij de eerste twee eist de nummerplaat gewoon te veel aandacht op door het feit dat deze reflecteert. Als je de cijfers en letters dan toch verwijdert, leg er dan een iets minder 'flashy' tintje over. Dan zal de aandacht wat meer naar de auto gaan - die de aandacht verdient trouwens.

Al bij al behoorlijke platen met 1 en drie als beste. Tweede vind ik wat té rechttoe-rechtaan.
            http://www.knstyle.be

What doesn't kill you, will make you more strong ! ( James Hetfield )

Comment

dank u voor de commentaar, locatie is altijd een opmerkelijke moeilijkpunt.
              Kunt ook niet van de eigenaar van zo een wagen verwachten dat k hem bijv een zandhoeve in stuurt of een verlaten schuur laat binnen rijden.

De aandacht van de nummerplaaten, daar ga k aan werken door een zachtere kleur te gebruiken.
              Denk het te gaan opzoeke nin de grijstinten.

Comment

Working...
              X