Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Istanbul

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Istanbul

Hello,

graag jullie mening over enkele vakantiefoto's:

Alle tips of advies is meer dan welkom !!
    Alvast bedankt !

Groetjes
    Veerle

Re: Istanbul

zeer mooie gesatureerde kleuren
    Mijn website: http://www.michelpyck.be

Comment

Je hebt een mooi oog voor compositie vind ik. Graag nog meer werk van je. De eerste is echt de mooiste voor mij. De derde die kon zo naar Mensen showcase. Het palaroid achtige vind ik wel leuk aan deze plaat. Fot Twee is wat erover vind ik. De saturatie is trouwens te sterk op foto 2 "n 3. Voor de rest zijn ze veel belovend.
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Bedankt voor de opmerkingen. Je hebt gelijk dat de saturatie erover is. Op deze manier wou ik de foto ook een beetje laten opvallen en er een bepaalde sfeer aan toevoegen. Ik weet niet juist hoeveel foto's ik mag posten?

Comment

De derde is top.

Wel de fotos nog wat verkleinen het zou zonde zijn als ze weggehaald worden.

Groeten Vince

Comment

Oké, ik heb ze een beetje kleiner gemaakt

Comment

Prachtig!

De tweede vind ik wat minder, misschien omdat hij niet helemaal symmetrisch is? Of van wat verder was misschien ook mooier geweest, denk ik.

Hoe doe je dat, die kleuren van de derde? (ben een leergierige beginner ^^)
              Het is er misschien wat over, maar ik vind dat het heel goed past bij de foto, het moest niet minder zijn.
              Sony SLT α57 / Sony 16-50 2.8 / Minolta 50 1.4 / Sony 85 2.8 / ...

Comment

IK BLIJF NAAR 3 KIJKEN, knap gedaan
                mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

Met het programma lightroom kan je heel gemakkelijk al de kleuren manipuleren en spelen met de belichting. Voor de fijne afwerking gerbuik ik photoshop om bepaalde gedeeltes van de foto aan te passen door selecties te maken. Persoonlijk vind ik het jammer dat niet heel de auto erop staat.

Comment

Working...
                  X