Hey, we zijn vorige week gaan fotograferen in Doel, best wel creepy op sommige plaatsen,... maar toffe locatie om foto's te maken, wat vinden jullie... ?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
fotograferen in Doel...
Collapse
X
-
-
Re: fotograferen in Doel...
bij de 2de en de 3de zie ik wat fotosoep, anders hadden het mooie en idd creepy foto's geweest . de 1ste is top alleen proberen om een iets leukere achtergrond te krijgen ."Moest iedereen elkaar zo graag zien, zoals ze mij graag zien, dan zou de wereld een veel betere plaats zijn." Muhammed Ali
VePix.be is the place to be :-D.
-
De eerste is in mijn inziens wat overbelicht. probeer bij tegenlicht spotmetering te gebruiken en dan manueel onder te belichten .
De tweede is een gewone foto probeer er iets inventief in te krijgen
Bij de derde loopt de bewerking nadien volledig fout, je kan duidelijk de verschillende bewerkingszones zien.
keep up the work!!! we zijn hier allen om bij te leren
JakkeCanon en glas
www.jakke16.be
Comment
-
Ik vind je compos zeer geslaagd. De bewerkingen iets minder.
Foto 1 daar heb je de scherpte wat te wienig te pakken maar het is wel de beste van de drie.Mooie omzetting en sterk onderwerp.
Foto 2 daar had ik geen rood genomen maar iets houder tonatie gebruikt. De paal waar de pomp tegen hangt had ik wat rechtgetrokken.
Foto 3 heeft mijn tweede voorkeur omdat daar de DOF wel goed uitkomt. Het groene ook hier weer zeer leuk bedacht maar smaken verschillen he. Sterk contrast ook hier in deze foto maar ik zie het liever helemaal in zwart wit..
Goed gedaan hoor en doe zo verder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtIk vind je compos zeer geslaagd. De bewerkingen iets minder.
Foto 1 daar heb je de scherpte wat te wienig te pakken maar het is wel de beste van de drie.Mooie omzetting en sterk onderwerp.
Foto 2 daar had ik geen rood genomen maar iets houder tonatie gebruikt. De paal waar de pomp tegen hangt had ik wat rechtgetrokken.
Foto 3 heeft mijn tweede voorkeur omdat daar de DOF wel goed uitkomt. Het groene ook hier weer zeer leuk bedacht maar smaken verschillen he. Sterk contrast ook hier in deze foto maar ik zie het liever helemaal in zwart wit..
Goed gedaan hoor en doe zo verder.
Comment
Comment