Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Musical Angel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Musical Angel

of

Exif:

100 ISO
    sluitertijd 1/60s
    diafragma 5.6
    camera op statief, flitser schuin voor het onderwerp ook op statief ong 1.70m hoog
    Rond de flitser was een buis bevestigd om het licht enkel op de engel te houden om een dramatisch sfeertje op te wekken. Afgekeken uit de handleiding van de flitser

De schaduw is mij opgevallen maar vind ik wel kunnen. En ik had ook niet geweten hoe deze in deze situatie te voorkomen..
    Wat een dag, alles in schoonheid
    Nikon D300s & F5 - 50mm 1.8 & 16-85mm & 70-200mm 2.8 - SB900

Re: Musical Angel

toch wel een mooi spel met licht>/schaduw , misschien wat donker nr mijn goesting..maar bv een even kleur als achter- en ondergrond kan heel veel doen
    Scherpte lijkt me in orde .
    Keep on clickin' !

Mvg
    Canon EOS 450D (15/12/08)
    Lensen : EF-S 18-55mm IS + EF-S 55-250mm IS
    Statief : Velbon Sherpa 450R

Comment

Als je nu het onderwerp nog wat verder van de muur gezet had, had de schaduw losgekomen van het onderwerp, en dat kan ook leuk zijn...
      Misschien net iets te weinig licht, al denk ik dat wanneer je licht gaat toevoegen je vrij snel met uitgebrande delen gaat zitten.
      Het zou ook leuk zijn, moest je met de "snoot" die je gemaakt hebt, volledig binnen het beeld gebleven zijn. Links onder mis ik wat ik in de drie andere hoeken wel zie.
      't is een leuk experiment.

Comment

Bedankt voor de reacties, van deze foto had ik er 10 genomen met allemaal kleine aanpassingen. Het beeldje staat op de schouw en veel verder naar voren kon niet echt. Mss zou ik het op een tafel verder van de muur kunnen plaatsten.

Wat ik heb gedaan: de flitser dichterbij gezet om de lichtcircel kleiner te maken maar kleiner dan dit ging niet, ik zat op 75cm er vanaf en daar stond de kachel. (de snoot is een afgeknipte aquarius petfles koeler).
        De flitser zo recht mogelijk voor het beeld te zetten zodat de schaduw vooral achter het beeld viel.

Het was een leuk experiment en ik denk dat er nog van deze gaan volgen!

Groeten
        Wat een dag, alles in schoonheid
        Nikon D300s & F5 - 50mm 1.8 & 16-85mm & 70-200mm 2.8 - SB900

Comment

Working...
        X