Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

verlaten hooischuur

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • verlaten hooischuur

    vandaag erop uit getrokken met een dikke jas en paar handschoenen want twas winderig en koud.

    Dit zijn 2 van de mooiste die k gemaakt heb. Het kan nog beter vind k persoonlijk



    Nikon d60 + VR 18-55mm f3.5-5.6G
    Diagfragma: F8
    Sluitertijd: 1/60sec
    ISO 125



    Nikon d60 + VR 18-55mm f3.5-5.6G
    Diagfragma: f5.6
    Sluitertijd: 1/200sec
    ISO 200

    kleurenfoto:

    Last edited by Tor Y.; 27 december 2008, 11:11. Reden: kleurenfoto bijgevoegd
    Nikon D60 + AF-S DX VR NIKKOR 18-55 mm f/3.5-5.6G + AF-S DX VR 55-200mm f/4-5.6.

  • #2
    Re: verlaten hooischuur

    ik heb een voorkeur voor de 1e, al lijkt ie wat scheef te staan, 2e is de voorgrond wat druk..

    Comment


    • #3
      Re: verlaten hooischuur

      1ste vind ik best geslaagd
      2de idd wat tedruk , maar leuk geprobeerd!
      Misschien had je wat lagere begroeiing gezocht om overuit de foto te trekken was het beter geweest...de middelste takjes blokkeren feitelijk het onderwerp op de foto( het oud huisje)
      Voor de rest leuke shoot hoor !

      Mvg
      Canon EOS 450D (15/12/08)
      Lensen : EF-S 18-55mm IS + EF-S 55-250mm IS
      Statief : Velbon Sherpa 450R

      Comment


      • #4
        Re: verlaten hooischuur

        De foto's zijn perfect gemaakt, maar spreken me toch niet aan.
        Je kiest voor zwart/wit, wat helemaal niet tot zijn recht komt, omdat het licht en het grijs vrij vlak zit.
        Voor mij een kleurenversie, maar ik denk dat je vooral aan compositie moet werken.
        Geen hindernissen op de voorgrond en de sterke punten in de foto gebruiken (tips over compositie).

        Comment


        • #5
          Re: verlaten hooischuur

          dank u voor je commentaar, men kan altijd bijleren dus.
          De kleuren versie spreekt me totaal niet aan, reden veel groen die je aandacht aftrekken van het onderwerp. Daarom dacht k dat het zwart/wit effect het zou verzadigen.
          Met deze soort fotografie kan k nog heel veel leren qua compositie en belichting etc..

          edited: Kleurenfoto bijgevoegd
          Last edited by Tor Y.; 27 december 2008, 11:10.
          Nikon D60 + AF-S DX VR NIKKOR 18-55 mm f/3.5-5.6G + AF-S DX VR 55-200mm f/4-5.6.

          Comment

          Working...
          X