Mijn eerste post hier. Ik volg het hier al een tijdje, en ik heb hier toch al heel wat bijgeleerd. Maar het was tijd om hier ook eens een foto te plaatsen dacht ik.
Onlangs heb ik me een Nikon D60 gekocht... dit is één van de eerste foto's die ik er mee gemaakt heb. Weinig spectaculair qua onderwerp en qua compositie, maar ikzelf vind hem toch redelijk geslaagd.

Camera Model: NIKON CORPORATION (NIKON D60)
Lens Focal Length: 40,00 mm (18-55 mm F3,5-F5,6)
Shutter Speed: 1/400 sec
F-Number: F11,0
ISO: 100
Compensation: EV 0/6
Niet bijgewerkt (voornamelijk omdat ik me daar nog niet in verdiept heb...), buiten een beetje gecropt aan de rechterkant om de zon toch een beetje in het midden te krijgen
. De zon is wel een beetje 'uitgebrand'.. maar zoals gezegd, ik moet nog zien hoe ik dat kan aanpassen...
Wat denken jullie er van...
Onlangs heb ik me een Nikon D60 gekocht... dit is één van de eerste foto's die ik er mee gemaakt heb. Weinig spectaculair qua onderwerp en qua compositie, maar ikzelf vind hem toch redelijk geslaagd.

Camera Model: NIKON CORPORATION (NIKON D60)
Lens Focal Length: 40,00 mm (18-55 mm F3,5-F5,6)
Shutter Speed: 1/400 sec
F-Number: F11,0
ISO: 100
Compensation: EV 0/6
Niet bijgewerkt (voornamelijk omdat ik me daar nog niet in verdiept heb...), buiten een beetje gecropt aan de rechterkant om de zon toch een beetje in het midden te krijgen

Wat denken jullie er van...
Comment