Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kerstwensen namens mezelf en mijn gezin...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Kerstwensen namens mezelf en mijn gezin...

Beste Festina Lente,
    Je commentaren (al dan niet streng) zijn altijd terecht en spot on.
    Voor jou en je gezin wens ik al het beste voor 2009, en bij uitbreiding voor iederen die af
    en toe op deze site eens komt piepen.
    En ik ga het geen twee keer zeggen.
    Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

Comment

beste Chris, voor u en uw gezin de beste wensen die ik u kan wensen
      we kunnen maar hopen dat ge uw commentaar blijft geven
      mijn wensen staan op fotofun
      mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

olà Chris

De held van BD - in Beginnershoek! Blijkt uit mijn ervaringen. Dit doet een ander Hem niet na.
        Respect voor je én je gezin, want die dragen ook ondirect hun steentje bij, tijdens je uurtjes alhier met je uiteenlopende bijdragen op dit fantastico Forum. Heel wat gezien en gelezen. Bijzonder van jouw vele fototechnische uiteenzettingen, nu en dan iet (nog)wat te technisch voor het gross beginner onder ons waar ik ook bij hoor, maar nadien geheel leerzaam en met grote voldoening. BEDANKT!

BUON FESTE!
        *CANON EOS 600D*
        ~ klein beginnen, groot eindigen ~

Comment

toffe kaart, het is niet altijd even gemakkelijk om origineel uit de kast te komen, ook de wensen aan uw familie, en bedankt voor de tips en reactie,
          grts
          Last edited by IngridVD; 25 december 2008, 14:08.
          groetjes Ingrid

Comment

Een mooie creatie

Ik wens u en uw familie ook prettige feestdagen, en een succesvol en gezond 2009.
            Ik hoop dat je in het komende jaar jouw kennis en tips hier op het forum zal blijven delen.

Groeten
            www.photo-rudi.be

Comment

Eigenlijk moet ik toegeven dat het deugd doet wanneer men hier schrijft dat hij/zij iets aan mijn commentaren gehad heeft.
              Enkele jaren geleden, toen ik een digitale beginner was, kwam ik hier een man tegen die net hetzelfde voor mij en veel anderen gedaan heeft. Van die man heb ik op dit forum ontzettend veel geleerd en hem ben ik dan ook als "forumwaarde" gaan appreciëren. De tijd die hij in dit forum stak, kan ik er niet insteken, maar ik heb het altijd prettig ervaren als mensen me hielpen, en in die optiek kon ik 't niet nalaten 't zelfde "een beetje" te gaan doen.
              't Is graag gedaan, maar ook voor mij is 't ook maar vrije tijd, en ik heb zelf nog zoveel te leren en te ontdekken op fotografisch gebied, en ben zeker niet alwetend en heb zeker "de waarheid" niet in pacht.
              Ik durf iedereen aanraden eens een cursus te volgen in avondonderwijs, basis en gevorderden, of... eens een goed boek over fotografie te lezen. Een degelijke basis en begrijpen wat de camera doet, maakt dat je goed op weg bent om veel minder vuilbakfoto's over te houden. Als je weet wat kan en niet kan, ben je halfweg.
              Er is tot slot nog één heel belangrijk boek, en 't wordt meegeleverd met de camera... de handleiding. Laat het zeker niet na van die eens door te nemen, en stel in vraag wat die functies allemaal doen en wanneer je ze kan gebruiken.
              Da's zowat mijn algemeen advies...
              Ik blijf nog wel even hangen, al vermoed ik dat het in mindere mate dan in 't verleden zal zijn.

Comment

Je zal misschien de belangrijkste kostwinner zijn in 't gezin, maar de beleefdheid gebiedt nog altijd dat de dames voorgaan.

Nadine, Kaat, Bie en Chris ... "záaalig Kerstmis"!(*)

*: Als jij vanachter staat, rijmt het ook een stuk beter.
                Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Working...
                X