Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooi hoor, heel leuke binnenkomers.
Mooie uitsnede en schaduwwerking in de eerste.
Mooie compo met diepte in de tweede.
Heel toffe photoshoptoepassing in de derde, en eveens interessante uitsnede.
Telkens zitten licht, scherpte en scherptediepte heel goed...
jesus! ik ben jaloers ! dju wat een tof machien !
2de foto vind ik het beste uitkomen gevolgd door de 3de , vooral met de kleurige motor op de donkere achtergrond, heel mooi! en dus voor de 3de het rode schedeltje is een mooi detail
1ste foto is ook zeer goed gelukt , had je hem toen pas? alleszins zeer proper gehouden anders..
aha schoon helmke, ik heb een caberg v2r met tribal , dacht bijna dat het dezelfde was
instellingen etc idd totaal niets op aan te merken , zeer goede shoot!
Mvg
Last edited by looneycooney; 23 december 2008, 20:33.
Canon EOS 450D (15/12/08)
Lensen : EF-S 18-55mm IS + EF-S 55-250mm IS
Statief : Velbon Sherpa 450R
Merci voor de complimenten. De motor bevalt erg goed en ben er erggg zuinig op. Dus hij ziet er eigenlijk 9 van de 10 zo uit als op de foto's.
Die banden klopt inderdaad, de vorige eigenaar wilde vooral hard rechtdoor. Ondertussen zijn de banden vervangen en zie hier; ik doe het redelijk anders denk ik? Enige aparte is dat 'schaamrandje' wat ontstaat door het opstaandje randje aan de zijkant van het loopvlak. Alleen bij de voorband btw.
Comment