Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Alle gekheid op een stokje, heb de foto inderdaad lichter gemaakt
Maar kadertjes, dat is niet mijn ding Eerlijk gezegd ook nog niet mij mee bezig gehouden. 't Wordt hoog tijd daarvoor. Gelukkig is het vakantie en kan ik daar wat tijd in steken nu.
... Maar kadertjes, dat is niet mijn ding Eerlijk gezegd ook nog niet mij mee bezig gehouden. 't Wordt hoog tijd daarvoor. Gelukkig is het vakantie en kan ik daar wat tijd in steken nu.
Ik had gedacht aan een wit lijntje rondom, aan de binnenzijde van het zwarte vlak.
Zoals je het nu gedaan hebt wordt het geheel nog plomper.
Maar ja ... kaders zijn een kwestie van smaak. Daar kunnen we beter niet over discussiëren.
Om eerlijk te zijn heb ik geen idee hoe / waar ik het witte lijntje vind. Waarschijnlijk ergens verstopt in mijn PS? Dit is één van de weinige kaders die ik weet zijn
In PS kan je dit doen met de rectangle marquee tool.
Je maakt een nieuwe layer aan, en doet CTRL+A.
Dan klik je rechts met de tool op je foto en kies je stroke.
Daar kan je de dikte en kleur kiezen.
Let wel op dat je "inside" aanvinkt.
Comment