Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De hoornspeler

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De hoornspeler

    Me even voorstellen.
    Ik heb nu een maand ongeveer mijn nikon d60 in een kit gekocht met een 18-105mm lens.
    Ik trek regelmatig foto's en zelf vind ik wel dat ik vorderingen maak. Ik laat mijn foto's wel eens keuren door iemand die er wat van kent, maar ik voel me nu klaar om foto's te tonen aan mensen die er allemaal wat van kennen
    Ik sta open voor alle kritiek en tips, dus laat jullie gaan!

    Deze foto werd genomen in Aken

  • #2
    Re: De hoornspeler

    Oftewel één muziekant, oftewel twee muziekanten, maar geen één en een half.
    Een ietsje van het goeie teveel , of een ietsje van het goeie te weinig .
    Volgende keer groter posten dat ziet beter.
    perman
    canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

    Comment


    • #3
      Re: De hoornspeler

      ik vind het een beetje te rood. Hoornisten kunnen snel rood aanlopen, maar dit lijkt me bovennatuurlijk.

      G
      fijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
      Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...

      Comment


      • #4
        Re: De hoornspeler

        mag idd wat groter, maar heeft m.i. ook een groot snapshot-gehalte, niet dat daar wat mis mee is hoor...

        Comment


        • #5
          Re: De hoornspeler

          Oorspronkelijk geplaatst door geertvandenbroeck Bekijk bericht
          ik vind het een beetje te rood. Hoornisten kunnen snel rood aanlopen, maar dit lijkt me bovennatuurlijk.

          G
          Hoornspeler komt misschien onder de zonnebank vandaan?

          Alle gekheid op een stokje...

          Ik zie in die hoorn een mooie weerspiegeling. Misschien had daar iets mee gedaan kunnen worden
          Voor deze foto had je misschien een paar stapjes achteruit moeten doen zodat iedereen er mooi op stond. Of een paar stapjes naar links zodat alleen de rode muzikant erop stond. Foto lijkt mij alleszins wel mooi scherp op die rode muzikant?

          Comment

          Working...
          X