Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik zou hem niet croppen, je hebt nu ook de achtergrond zoals je zegt. Misschien de spiegels wat verdonkeren zodat ze minder opvallen? Ik zou wel proberen om scherp te stellen op de letters en zorgen dat de lichten ook nog scherp zijn.
Wat een dag, alles in schoonheid
Nikon D300s & F5 - 50mm 1.8 & 16-85mm & 70-200mm 2.8 - SB900
hij mag best donker zijn..de achtergrond voegt niet al te veel toe, leidt eerder af, als de achtergrond eraf is, wordt de aandacht echt op de aprilia gelegd, lampjes etc.. en je hebt een mooie strakke plaat!
da's ook mijn idee, crop de bovenste rand eraf zodat er geen achtergrondlicht meer te zien is en deze foto wordt heel wat beter; de spiegels mogen blijven zoals ze zijn, mocht de tekst ietsje scherper kunnen zou het plaatjeaf zijn.
Comment