Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Idd. Wat voor bewerking pas jij achteraf toe Jan ? Misschien kunnen we je raad geven.
Je sensor mag eveneens een poetsbeurt krijgen Heb je die vlekjes al gezien ?
Idd. Wat voor bewerking pas jij achteraf toe Jan ? Misschien kunnen we je raad geven.
Je sensor mag eveneens een poetsbeurt krijgen Heb je die vlekjes al gezien ?
Slu !
Tjerri
Op deze bijna geen bewerking toegepast ( contrast , belichting).
De vlekjes was me nog niet opgevallen, dank voor de opmerking.
Heb met de shoot een grote fout gemaakt, de kamera stond op volledig handmatig ivm. de studio flitsers die ik gebruik maar, dat geld dus blijkbaar ook voor de wit balans( zucht, heb nog veel te leren)
Al doende leert men
Ik vind het zelf fijn om vanalles uit te proberen en soms verrassende (goed of slecht) resultaten te zien. Gewoon blijven klikken en blijven posten!
Alleen oppassen wanneer je model een bril draagt. Dat kan kleine vervormingen geven aan de vorm van het gezicht achter de glazen.
Comment