Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Is het niet handiger dat je de gecorrigeerde versie in het oorspronkelijke topic plaatst?
't Wordt een beetje een chaos als je voor elke correctie een nieuw topic opent.
Hey !
Ten eerste , Welkom op het forum heh!
Misschien idd beter dat je de andere foto hierbij zet...
Wel goed gelukt heh! Ik vind bv vooral de ogen en de wimpers er zeer mooi en scherp doorkomen! Mooie portretfoto!
Doe zo voort!
ps: zelf geen idee hoe je het doet hoor, maar misschien nog 1 tikkeltje 'minder paars' zit nog beetje in de haren etc.
Misschien kan je ook de bdsizer gebruiken om wat info van je instellingen bij te zetten
Mvg
Canon EOS 450D (15/12/08)
Lensen : EF-S 18-55mm IS + EF-S 55-250mm IS
Statief : Velbon Sherpa 450R
Jan,
Als je kleine aanpassingen doet aan een foto, dan kan je deze het best toevoegen aan het reeds bestaande topic.
Dit kan je doen door gebruik te maken van de knop 'aanpassen' in je startbericht.
Maak alleen een nieuw topic aan als je een andere foto wil tonen.
Let er wel op dat je slechts 3 foto's/topic mag posten en slechts 1 topic/dag/forumonderdeel.
Jan,
Als je kleine aanpassingen doet aan een foto, dan kan je deze het best toevoegen aan het reeds bestaande topic.
Dit kan je doen door gebruik te maken van de knop 'aanpassen' in je startbericht.
Maak alleen een nieuw topic aan als je een andere foto wil tonen.
Let er wel op dat je slechts 3 foto's/topic mag posten en slechts 1 topic/dag/forumonderdeel.
oke heb hem nu eindelijk door, denk ik (ja, ik weet het was mischien wat handiger geweest om eerst de regels goed door te lezen, maar was te nieuwschierig wat jullie van de foto vonden)
verder bedankt allemaal voor het positieve commetaar
Comment