Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nogmaals bloemekes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • nogmaals bloemekes

    Ik ga het dus eens op een andere manier proberen.








    oef, gelukt, bedankt voor de tip.
    Last edited by fredbug; 14 december 2008, 10:47.

  • #2
    Re: nogmaals bloemekes

    Als je 'aanpassen' klikt en dan op het geel icoontje met de bergen klikt en de links zo invoegt, krijg je dan de afbeeldingen niet rechtstreeks hier te zien?

    Mvg, Tamara

    Comment


    • #3
      Re: nogmaals bloemekes

      Nee, Tamara.
      Op die manier had ik het eerst geprobeerd, maar ik kreeg enkel icoontjes die (via rechtklikken) wel naar de Telenetsite doorverwezen.

      Nu heb ik het via het URLicoontje geprobeerd en nu worden de url getoond, maar nog altijd geen foto's.

      Ik begrijp er ook niks van. Heb het nog nooit meegemaakt, en ben wel een beginner als fotograaf maar absoluut geen leek als het op informatica, websites en dergelijke aankomt.

      Freddy

      Comment


      • #4
        Re: nogmaals bloemekes

        zo lukt het wel: in je fotoalbum klik je rechts op je foto, en kopieert daar die url die er staat in het vakje met die bergjes om je foto toe te voegen (heb de eerste gedaan)
        veel succes!

        Nikon D5200; kitlens Nikkor 18-105mm, Nikkor 50mm (f/1.8)
        by elien_photography, on Flickr

        Comment


        • #5
          Re: nogmaals bloemekes

          Inderdaag Elien,

          enorm bedankt. Is dit normaal, ligt het aan Macintosh, of aan Safari, of wat.
          In ieder geval ga ik morgen opnieuw beginnen, ik wil hier van de eerste dag al geen ambras omdat ik teveel gepost heb.

          Comment


          • #6
            Re: nogmaals bloemekes

            graag gedaan hoor
            da is normaal... je moet specifiek naar de foto verwijzen en niet naar de pagina waar het staat.

            wat het posten betreft: deze zal wsl naar het testforum verdwijnen door de moderators. mss kun je je vorige topic aanpassen zodat dat wel in orde is en je vandaag toch al reacties kunt krijgen
            Nikon D5200; kitlens Nikkor 18-105mm, Nikkor 50mm (f/1.8)
            by elien_photography, on Flickr

            Comment


            • #7
              Re: nogmaals bloemekes

              2de is wel leuk, ook mooie diagonalen met de bloem en de blaadjes, en bij de 3de vind ik het jammer dat niet het hele bloemetje scherp is (linkse blaadje was onscherp). 1ste vind ik wat te druk, misschien beter als achtergrond nog minder scherp zou zijn...
              Nikon D5200; kitlens Nikkor 18-105mm, Nikkor 50mm (f/1.8)
              by elien_photography, on Flickr

              Comment


              • #8
                Re: nogmaals bloemekes

                Voor de scherpte van de 3e foto, die bloemblaadjes zijn zover teruggeslagen dat je bij een afstand tussen voorwerp en lens amper nog scherptediepte hebt. Daarbij heb ik autofocus gebruikt.
                Met mijn volgend toestel (Eos 450 + macrolens is besteld) ga ik dat probleem proberen oplossen.

                Freddy

                Comment

                Working...
                X