Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2 hdr foto's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 2 hdr foto's

    Oei, mijn gebruikersnaam moest ik even zoeken. Tis alweer een tijd geleden dat ik iets gepost heb hier. Maar nu merk ik toch dat hier het gene is wat ik zoek, commentaar en tips op mijn foto's.
    Ben erg druk geweest met werk, en heb nu een nieuwe(rustigere en hogere) functie. Maar de camera stond absoluut niet stil.

    Dus nu de zin die gezegd zou kunnen zijn door AZ: I'm Back.

    Genoeg geneuzel.

    Ben vandaag eens naar een nabij gelegen treinstation gegaan, was 10min rijden met auto. Het was er erg fris, zo fris dat ik een keer terug ga om meer foto's te maken.

    Graag hoor ik uw commentaar en tips.


    [EXIF]
    - Camera Model: Canon EOS 400D DIGITAL
    - Lens: Canon EF 50mm F1.8 II
    - ISO: 200
    - Belichting: HDR met 1 1/3 stop over- en onderbelicht
    - Diafragma: f/11.0
    - Brandpuntsafstand: 50mm


    [EXIF]
    - Camera Model: Canon EOS 400D DIGITAL
    - Lens: Canon EF 50mm F1.8 II
    - ISO: 200
    - Belichting: HDR met 1 1/3 stop over- en onderbelicht
    - Diafragma: f/10.0
    - Brandpuntsafstand: 50mm
    Last edited by BartusKN; 14 december 2008, 15:07.

  • #2
    Re: Abandoned train station [hdr]

    1e vind ik eigenlijk het beste, ook qua HDR en bewerking, al komt het niet helemaal overeen met de titel, zeker niet wat de 2e betreft..Ik ga dus voor de 1e..

    Comment


    • #3
      Re: Abandoned train station [hdr]

      Bedankt voor je reactie maar snap hem niet helemaal (Tis wel al laat en alcohol doet ook mee)

      Oorspronkelijk geplaatst door Sjinouck Bekijk bericht
      1e vind ik eigenlijk het beste, ook qua HDR en bewerking, al komt het niet helemaal overeen met de titel

      Er is niets aan bewerkt anders dan de tone mapping en croppen. Wat is er dan niet goed aan de titel ??

      Oorspronkelijk geplaatst door Sjinouck Bekijk bericht
      ... niet helemaal overeen met de titel, zeker niet wat de 2e betreft..Ik ga dus voor de 1e..

      Deze foto is gemaakt onder het station dus in zekere zin hoort dit wel bij het station. En het is ook een HDR van 3 foto's

      en het is een ruwbouw station die al jaren staat zie hier

      Comment


      • #4
        Re: Abandoned train station [hdr]

        hoi, ik zal ff eea verduidelijken.. De titel spreekt over een verlaten station.. Jij was daar, en je hebt meer van de locatie gezien dan ik.Ik moet dus afgaan op het beeld dat jij vastgelegd hebt.. Eerlijk gezegd, als ik foto 1 zie, dan zie ik een spoorweg over een spoorwegbrug... geen station dus..Bij foto 2 zie ik een plafond met daarin een gat met daaraan een bevroren uitloper van water (sorry dat ik het niet zo goed kan verwoorden).. Bij een titel als verlaten station, verwacht de kijker, vanachter zijn pc, dat hij meer station te zien krijgt, dan dit.. Ik was er niet bij, dus moet me voll. behelpen met de beelden die jij laat zien.. bij foto 1 zie ik meer van hdr dan in foto 2, al zal de compo in foto 2 daar ook zijn aandeel in hebben, tuurlijk zie ik het wel, maar de 1e laaat meer hdr 'an sich' zien..Foto 1 heeft nog steeds mijn voorkeur.. Mss was het beter geweest om ook nog een overzichtsfoto van het gehele verlaten station te laten zien, zodoende was het voor kijkers. zoals ikke, beter te plaatsen...Groetjes, Alex!!

        Comment


        • #5
          Re: Abandoned train station [hdr]

          Aaah helder, geheel met je eens. Thanks

          Comment


          • #6
            Re: Abandoned train station [hdr]

            Oorspronkelijk geplaatst door BartusKN Bekijk bericht
            Bedankt voor je reactie maar snap hem niet helemaal (Tis wel al laat en alcohol doet ook mee)
            ..... alcohol als excuus gebruiken is niet zo fraai hier, of je plaats iets of ( als er alcohol gebruikt is) wacht je tot je nuchter bent.

            On topic:
            ik ga hier mee met Sjinouck, dat het om een oud station gaat is toch echt niet duidelijk met de posting van deze platen, maar laat je niet ontmoedigen en ga nog eens terug en let dan ook op wat "kenmerkende dingen" waaruit blijkt dat het inderdaad een oud station is waar je bent geweest. (niet dat ik je niet geloof hoor.)
            Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
            Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

            Comment


            • #7
              Re: Abandoned train station [hdr]

              titel aangepast.

              Comment


              • #8
                Re: 2 hdr foto's

                Knappe hdr bewerking. Compositie vind ik ook goed. Het hekje onderaan op de eerste foto zou ik wel afgesneden hebben.

                Comment


                • #9
                  Re: 2 hdr foto's

                  Oorspronkelijk geplaatst door Beeldhouwer Bekijk bericht
                  Knappe hdr bewerking. Compositie vind ik ook goed. Het hekje onderaan op de eerste foto zou ik wel afgesneden hebben.
                  Dank u, ja misschien had ik dat moeten doen. Maar zelf overheen gekeken, dank u wel.

                  Comment

                  Working...
                  X