Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

landschap

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • landschap

    [IMG][/IMG]

    landschap bij dramatische lucht tussen 2 vlagen,hou ik an. graag Jullie mening

  • #2
    Re: landschap

    Niet de meest geslaagde foto denk ik. Het zo klein posten van een foto is ook al niet van die aard dat ze goed te beoordelen is maar alla.
    Het landschap bestaat vooral uit (halve) huizen en draagt niet bij tot de foto. Het zijn maar huizen uit een of andere verkaveling. Ze verdwijnen ook voor het overgrote deel in de donkerte.
    Het hoofdonderwerp dan (vermoed ik) : de dreigende lucht. Ik vind het niet echt dreigend overkomen. Het schijnt me één grijze brij te zijn zonder contrasten, buiten de witte pluk links in beeld.

    Er staan geen exifs bij maar ik doe een poging : misschien langer belichten om meer licht te vangen en zodoende meer detaillering te krijgen in de wolkenpartijen.
    Compo : huizen er helemaal op en wat voorgrond. Een deel van boven er af croppen en je krijgt al meer natuurlijk contrast in de foto (wit / grijs / zwart). Nu overheerst het zwart.
    Ik denk dat je voor dit soort fotografie beter je jas aantrekt en er op uit trekt daar waar het landschap niet ontsiert wordt door huizen en je nog een LANDschap kan kieken.

    Ben alvast benieuwd naar nieuw werk van je.

    Slu !

    Tjerri

    Comment


    • #3
      Re: landschap

      ik vrees dat ik akkoord moet gaan met tjerri. Volgende keer beter!


      groeten!
      http://www.flickr.com/photos/timpirotte/ commentaren welkom !

      Comment

      Working...
      X