Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik vind ze goed. Supergoed. De technische kant, durf uk niet als leek, maar mijn ogen zeggen me dat de foto's allen vrij goed passen op elk postkaartje. Nummer 3 aparte sfeer.
Voor mij zijn ze g, go, goe, GOED! Goed gezien!
Met graagte*
*CANON EOS 600D*
~ klein beginnen, groot eindigen ~
Zoals vaak bij HDR omzettingen is de kleurbalans hier niet meer in orde, zorgvuldig tonemappen is de boodschap en verder post processen in Photoshop of ander programma.
De derde foto is de beste.
Groeten,
Wim
Die HDR is zonde van de 1e foto. Compo is nl goed, oogt lekker alleen denk ik dat hij met het originele licht nog veel mooier is. Zorgvuldig bewerken om nog detail te houden in dat glas in lood raam achterin
De 2e is het niet, symetrische compo moet ook symetrisch zijn, niet omdat dat een regel is maar omdat dat lekkerder kijkt.
De 3e heeft correctie nodig, de linker muur valt naar binnen.
Die HDR is zonde van de 1e foto. Compo is nl goed, oogt lekker alleen denk ik dat hij met het originele licht nog veel mooier is. Zorgvuldig bewerken om nog detail te houden in dat glas in lood raam achterin
De 2e is het niet, symetrische compo moet ook symetrisch zijn, niet omdat dat een regel is maar omdat dat lekkerder kijkt.
De 3e heeft correctie nodig, de linker muur valt naar binnen.
Gr. X.
Hallo,
Hier is nr 1 niet in HDR en nr 3 een beetje gecorrigeerd.
Comment