Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste foto's

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mijn eerste foto's

Ik ben nog maar net begonnen met echt te zoeken naar leuke foto's. Ik heb geen echt super-toestel. Enkel een digitaal 10 mp minitoestel. Een Afga DC-1338i. Daarmee heb ik deze foto's getrokken. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
    Groeten

Koordekesteuk

Zonsondergang

Alleen in het park
    Last edited by koordekesteuk; 24 november 2008, 23:45.

Re: Mijn eerste foto's

Oorspronkelijk geplaatst door koordekesteuk Bekijk bericht
    Ik ben nog maar net begonnen met echt te zoeken naar leuke foto's. Ik heb geen echt super-toestel. Enkel een digitaal 10 mp minitoestel. Een Afga DC-1338i. Daarmee heb ik deze foto's getrokken. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
    Groeten

Koordekesteuk

Zonsondergang

Alleen in het park

Hoi, je foto's zijn niet zichtbaar, probeer even met deze links tussen [IMG][/IMG] tags te plaatsen.

ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door koordekesteuk Bekijk bericht
      Groeten

Koordekesteuk

Zonsondergang

Alleen in het park
      Je kan enkel links gebruiken die een afbeeldings extensie hebben... probeer deze 2 links eens:

Voor de rest vind ik dat bij de zonsondergang veel ruis zit en bij de andere foto stoort de zon mij persoonlijk een beetje... + een niet echt scherp... maar ik snap je bedoeling wel en het idee vind ik wel geslaagd
      ~ Visit my Blog ~
      ~ Sinds 28 oktober 2008 bezig met fotografie - Aankoop van men eerste DSLR: Nikon D90 ~

Comment

Nu zouden ze er moeten op staan, srry voor het ongemak.
        Het zijn nog maar mijn eerste 2 foto's. En je hebt gelijk wouter, ze zijn niet echt scherp.

Comment

De tweede kan ik ook niet veel mee, hij staat scheef..is niet scherp..in het midden grotendeels uitgebrand door de zon...

Die eerste daarentegen is best een geslaagde plaat vind ik persoonlijk...als je de ruis even wegwerkt dan...en die is volgens mij prima weg te werken, aangezien er verder weinig detail in de foto zit wat verloren kan gaan...
          Mijn objectieven zijn all round...

Comment

De eerste vind ik maar niks, die wil perse mooi zijn en zo hebben we er al honderden gezien.
            De tweede heeft wel iets mysterieus, zo met dat figuurtje dat net achter de boom gaat verdwijnen. Hoeft niet recht te staan of scherp te zijn.

Comment

Working...
            X