Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pasta

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Pasta

Een eerste testje op nachtfotografie in Antwerpen. Ik ben nog niet helemaal tevreden, de gebouwen links zijn vervormd door de groothoek lens. Compositie vind ik goed. Maar verder weet ik niet zeker wat ik van de foto moet denken. Op welke vlakken zit het nog niet of juist wel goed?

Exif:

diafragma 18
    sluitertijd 1s
    200 ISO
    Statief

Ik heb voor klein diafragma opening gekozen omwille van de scherptediepte en het effect rond de lampen.

Graag jullie commentaar
    Wat een dag, alles in schoonheid
    Nikon D300s & F5 - 50mm 1.8 & 16-85mm & 70-200mm 2.8 - SB900

Re: Pasta

Ik vind het knap
    Licht en scherpte perfect !
    het beeldje boven de deur had er van mij volledig mogen op staan.

Oh ja, is dit op de hoek van de Oude Koornmarkt en Pelgrimstraat ?
    Dit vind een mooi gedeelte van de stad voor nachtfotografie, misschien niet zo spectaculair
    als de Grote Markt maar veel stemmiger, intiemer.
    Mvg, Marc
    Sony A77II en A550, CZ 16-80, Sony 70-300 G, Sony 35 1,8 - 50 1,8 - 85 2,8
    http://fotos.mdlfoto.be/

Comment

de sfeer is prachtig weergegeven, het perspectief vind ik iets teveel van het goede
      mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

En.... het is er ook lekker eten daar.
        Alpha 100 | 17-70mm 4.5-5.6 | 75-300mm 4.5-5.6 | Minolta 50mm 1.8 | Tamron 17-50mm 2.8 | Metz Mecablitz 48 AF-1

Comment

Mooi resultaat, nog even in PS het perspectief rechttrekken en dan heb je een pareltje
          Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
          www.cromagnonman.be

Comment

Ik heb er nog nooit gaan eten maar dat word misschien eens dringend tijd hehe. Het is op de hoek aan de pelgrimstraat schuin tegenover de rode hoed maar de straat weet ik niet.

Ik ben ook op de grote markt geweest maar daar hebben ze een podiumeke in de weg gezet, die foto's moet ik nog wat aanpassen daarom maar misschien zet ik ze nog wel even ter commentaar Het beeldje vind ik jammer dat het eraf is maar dat heb ik zelf gedaan, de oorspronkelijke foto is met beeld maar rechts stond er een verkeersbord en fiets op dus heb ik gecropt. Ik hou liefst de verhoudingen in het formaat.

Perspectief is wel overdreven ja dat zie ik nu pas, ook de gebouwen links wou ik rechtzetten in photoshop maar kan daar niet mee werken

Groeten
            Wat een dag, alles in schoonheid
            Nikon D300s & F5 - 50mm 1.8 & 16-85mm & 70-200mm 2.8 - SB900

Comment

Working...
            X