Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Body Art Putte

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Body Art Putte

Zondag de bodypaint beurs bezocht in Putte en natuurlijk wat foto's genomen. Wat vinden jullie ervan?

Alles foto's zijn genomen op 100 of 125 ISO en met sluitertijd voorkeur afhankelijk van de brandpuntafstand.

Eerlijk is de eerste foto mijn favoriet!

Groeten!
    Wat een dag, alles in schoonheid
    Nikon D300s & F5 - 50mm 1.8 & 16-85mm & 70-200mm 2.8 - SB900

Re: Body Art Putte

Knappe reeks en inderdaad 1 is topper

mvg duindistel

Comment

Knappe reeks, voorkeur voor de eerst een echte topper.

Als ik dit zie, waarom ben ik er zelf niet naar toe gegaan. Ik woon er 2km vanaf.
      http://www.photo-patricske.be
      Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

Comment

Ik vind de derde veruit de beste foto van deze drie. Het vlakke flitslicht en de storende schaduw onder de kin, vind ik toch net iets minder bij de eerste. Mooie compo de derde. Zou ook vierkant kunnen, maar dan best je naam er af laten (of veel kleiner).

Comment

Hey, bedankt voor de reacties. Ik ben zelf best tevreden.

Met de opmerking van de flitser en de schaduw ben ik tevreden dat iemand het zegt zo kan ik zelf ook beter leren men foto's te keuren.

Ik gebruik nu een nikon SB-24 flits die van een F4 komt maar deze werkt enkel handmatig op mijn D80. Ik heb een SB600 op men verlanglijstje staan omdat ik dan de ttl stand kan gebruiken. En dan ook met diffusor of omnibounce, wat het ook is, kan gaan werken. Nu kan dat ook wel ma vind het toch niet gemakkelijk. (Of zou ik toch kiezen voor de SB800/900?)

Maar het was zeker de moeite daar in Putte, volgend jaar ga ik zeker terug!

Comment

Alle 3 knap
            Niet gedacht dergelijke kwaliteit te zien in beginnershoek.
            Een Canon en een paar bokaalglazen.

Comment

knappe reeks.
              Is het geen tijd om de beginnershoek te verlaten ?
              www.photo-rudi.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door travelphoto Bekijk bericht
                knappe reeks.
                Is het geen tijd om de beginnershoek te verlaten ?
                Misschien wel... maar ik vind het hoog tijd dat sommigen, en daar zijn er ook bij die zelf altijd harde commentaren geven in showcase, een stapje terugzetten, en af en toe ook eens hun eigen foto's beoordelen, zoals ze dat met die van anderen doen. Bij deze... minder kwantiteit, meer kwaliteit in showcase, en dan komt misschien de rubriek tussen de beginnershoek en showcase, m.a.w. fotobeoordeling, ook meer aan bod. Dat zou leerrijk kunnen zijn voor iedereen, mezelf incluis. Ik leer nog dagelijks van commentaren van anderen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
                  Misschien wel... maar ik vind het hoog tijd dat sommigen, en daar zijn er ook bij die zelf altijd harde commentaren geven in showcase, een stapje terugzetten, en af en toe ook eens hun eigen foto's beoordelen, zoals ze dat met die van anderen doen. Bij deze... minder kwantiteit, meer kwaliteit in showcase, en dan komt misschien de rubriek tussen de beginnershoek en showcase, m.a.w. fotobeoordeling, ook meer aan bod. Dat zou leerrijk kunnen zijn voor iedereen, mezelf incluis. Ik leer nog dagelijks van commentaren van anderen.
                  Ik kan Chris zijn opmerking volgen. Ik post bewust al eens in showcase omdat je dan makkelijker een reactie krijgt. Soms wel van die commentaar waar je teleurgesteld van bent omdat hij kwetst, maar ook leerrijke commentaar. Ook al weet ik dat die foto beter een stapje lager mag staan in fotobeoordeling. Maar daar krijg je ofwel geen commentaar of zo van die regeltjes 'Zegt me niet veel', Goed, ........

In de beginnershoek heb je dan het geluk dat er enkele BD's dit volgen die ervaring hebben (zoals Jos en Chris) en die nooit afbreken, teleurstellen, maar altijd leerrijke commentaar geven. Zo zou het ook moeten zijn in fotobeoordeling.

Tenslotte moet dit ook van mijn hart. Er zijn er hier op het forum als die een foto posten, onmiddellijk 20 à 30 reacties hebben. Andere die dan van kwaliteit beter (compo, kleur, scherpte, ....) een foto posten en niet goed gekend zijn, na meer dan 40 à 50 maal bekeken te hebben, geen enkele reactie hebben. Valt wel op ze.

Ik wil hier aan niemand afbreuk doen en niet met stenen naar BD's werpen. Maar de BDer die twijfelt en toch in fotobeoordeling wil posten zou daar evengoed opbouwende kritiek en leerrijke informatie moeten krijgen (zoals nu in de beginnershoek). Dan zouden, zoals Chris aanhaalt, in showcase alleen nog foto's staan van zeer hoge kwaliteit en ik denk dat dat de bedoeling is.
                  http://www.photo-patricske.be
                  Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

Comment

Wederom bedankt, het doet me goed om zulke positieve reacties te lezen. Ik heb me eerder 1x gewaagd buiten de beginnershoek maar toen heb ik idd niet zoveel reactie gehad tot ik er zelf om ging vragen. Nu ja je kan niet altijd commentaar krijgen maar het is wel leerrijk in elk geval.

Voorlopig blijf ik toch nog even in de beginnershoek maar als ik meer positieve reacties krijg dan ga ik mss toch eens een stapje verder. Ik ben uiteindelijk nog maar sinds september met foto's bezig.

Commentaar krijgen vind ik uiterst leerzaam als hij maar gegrond is en dat men zegt hoe men het zelf zou aanpakken of wat er mis is. Vooral in de beginnershoek omdat deze mensen vaak wel wat kennis hebben maar daarom niet zeker weten hoe het correct uit te voeren. Basiskennis is natuurlijk wel vereist. Ik vind van mezelf dat ik wel wat weet maar als ik dan de foto's op de pc zet is het van "Ahja, mss volgende keer eens zo proberen". T'is gewoon de ervaring die men moet op doen zeker he

Groeten

Comment

knappe reeks met voorkeur voor 3
                      mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Detlef Bekijk bericht
                        Voorlopig blijf ik toch nog even in de beginnershoek maar als ik meer positieve reacties krijg dan ga ik mss toch eens een stapje verder. Ik ben uiteindelijk nog maar sinds september met foto's bezig.
                        Wel... goed bezig. Ik ga over deze foto's wel zeggen, dat ik ze evengoed vind dan de meeste foto's die in showcase staan, maar je hoort mij niet zeggen dat die daar staan, daar thuishoren. Da's natuurlijk wel "mijn" interpretatie, en die is niet heiligmakend.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
                          Wel... goed bezig. Ik ga over deze foto's wel zeggen, dat ik ze evengoed vind dan de meeste foto's die in showcase staan, maar je hoort mij niet zeggen dat die daar staan, daar thuishoren. Da's natuurlijk wel "mijn" interpretatie, en die is niet heiligmakend.

ik volg

voorzichtig zijn is de boodschap
                          mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

Working...
                          X