Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mijn paardje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • mijn paardje

    toen ik gisteren ging rijden vond ik dit een foto waard
    wat denken jullie

    grt pitjoutje

  • #2
    Re: mijn paardje

    Hij is wel mooi hoor. Fotografisch gezien. Maar...... Ik heb zelf paardjes en ik heb altijd heel veel moeite met het hang en sluitwerk dat anderen op hun paarden aanbrengen. Een aansnoerriem om de bek dicht te houden, een tiedeman voor? Ja voor wat eigenlijk. Probeer eens een hackamore! Wel met een losse teugel rijden. Maar verder perfect. Als je hem niet nodig hebt voelt het dier niets, maar op het moment dat je druk uit wilt oefenen. Dan heb je ook zoveel druk dat het paard je niet tegenspreekt.

    Comment


    • #3
      Re: mijn paardje

      Het topje van zijn linkeroor is eraf, en zijn mond staat helemaal op het randje. Dat is niet zo net. Je had wat achteruit moeten gaan staan of uitzoomen.
      Ook is er bewegingsonscherpte in het gezicht.

      Comment


      • #4
        Re: mijn paardje

        hallo
        ik kon helaas haar niet meer uitzoomen en ik al met mijn rug tegen de muur stond die bewegingsonscherpte hoe kan ik dat verhelpen?


        en joris mijn paardje heeft geen tiedeman aan maar een Gogue en met een hackamore mag je geen wedstrijden rijden ik vind een bit beter want teveel druk met een hackamore kan het neusbeen beschadigen en bijoux is een paard met een gouden mondje veel beenwerk dus en heel licht in de mond maar bedankt voor je mening
        grt pitjoutje

        Comment


        • #5
          Re: mijn paardje

          die bewegingsonscherpte hoe kan ik dat verhelpen?
          sluitersnelheid hoog genoeg nemen, ik zou in dit geval zeker de camera op 1/125 instellen als het paard wat beweeglijk is. Indien de foto dan onderbelicht dreigt te worden, zet je de iso omhoog. (tot 800 om de ruis aanvaardbaar te houden).
          Je kan ook inflitsen op lage flitskracht. (instellen op de camera)

          Comment


          • #6
            Re: mijn paardje

            oke ik zal de instellingen eens bekijken en gaan aanpassen bedankt voor de hulp
            grt pitjoutje

            Comment


            • #7
              Re: mijn paardje

              Oorspronkelijk geplaatst door pitjoutje Bekijk bericht
              hallo
              ik kon helaas haar niet meer uitzoomen en ik al met mijn rug tegen de muur stond die bewegingsonscherpte hoe kan ik dat verhelpen?


              en joris mijn paardje heeft geen tiedeman aan maar een Gogue en met een hackamore mag je geen wedstrijden rijden ik vind een bit beter want teveel druk met een hackamore kan het neusbeen beschadigen en bijoux is een paard met een gouden mondje veel beenwerk dus en heel licht in de mond maar bedankt voor je mening
              grt pitjoutje
              Tja, ik rijd geen wedstrijden, dus daar stond ik even niet bij stil.

              Comment

              Working...
              X