Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Egeltje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Egeltje

Ik kwam deze foto's weer tegen...zijn al van een tijdje terug (nog met mijn oude Fuji S9600 gemaakt), was midden in de nacht dat dit egeltje zo mooi kwam poseren in de steeg naast mijn huis...qua compisitie is het niet echt spannend, maar je ziet een egel niet vaak in deze positie op de foto, dat is ook meer de reden dat ik ze plaats... (schaduw op foto1 is de lens )

exif gegevens weet ik zo niet meer (het origineel staat ergens op een externe schijf), in ieder geval flits en redelijk lange sluitertijden om de ISO op een acceptabele hoogte te houden...

Edit:

En dit poesje kwam ik ook nog tegen, één van de eerste foto's met mijn SD14, door gebrek aan geheugen helaas in jpeg getrokken, maar vond hem afgezien van de reflectie op het glas wel redelijk geslaagd...maar hoe zou ik dat weg kunnen shoppen? En zo ook het takje boven zijn hoofd? Dan zou de foto al veel mooier zijn volgens mij(?)

Last edited by jeroen.k; 6 november 2008, 12:00.
    Mijn objectieven zijn all round...

Re: Egeltje

Nog geen reacties, dus ik ben de eerste

Ik waag me niet aan fototechnisch commentaar, want ik ben zelf nog "in de leer".
    Wat ik leuk vind aan jouw fotos, is dat je nu ook een koppie ziet bij de egel.
    Meestal zitten ze ineengedoken.
    Best bijzonder dus.

Ik vind foto 1 de leukste en beste van de drie.
    Canon EOS 450D

Comment

vind de eerste de beste, gewoon een erg leuke pose en sfeer.
      de laatste zou ik niet graag tegenkomen in de steeg naast mijn huis.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Thanks voor de reacties...het stomme is ook dat dit egeltje er echt "als versteend" bij zat...weet nog dat ik sluitertijden van langer dan een seconde heb gebruikt...altijd kruipen ze in elkaar als je ze ziet...maar dit beestje bleef zo lang zitten dat ik rustig de camera kon halen, wat testshots kon doen (je zag niks door de zoeker zo donker...) en pas een half uur later ofzo was het beestje eindelijk weer naar een veilig plekje gegaan (hoop ik dan maar)
        Mijn objectieven zijn all round...

Comment

# 1 is knap
          mooi model trouwens
          mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

leuke nummer één. Sexy pose zo met dat pootje vooruit.
            Ik wist trouwens niet dat ze zo'n lieve gezichtjes hadden.

Comment

1 is een goede foto. 3 is een vreemde egel
              http://www.fotohans.eu

Comment

Working...
              X