Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

zwolle de librije

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • zwolle de librije

    hoi allemaal, vanavond plots even naar zwolle met m,n zoon gelukkig m,n camera mee daar deze gemaakt van deel oude stadsmuur en restaurant "de librije"

    gaarne commentaar wat kan anders oftewel beter ,groetjes gijs
    Nikon D7100 Nikon 50mm f1.4 Nikon 70-200 f4 Nikon 18-140 F3,5-5.6 Sigma DG 150-500 f5-6.3 os sb600

  • #2
    Re: zwolle de librije

    De kasseien benemen nagenoeg de helft van het beeld. Ik had een iets hoger camerastandpunt genomen.

    Comment


    • #3
      Re: zwolle de librije

      Indien je even het licht uitschakeld bij de voorste straatlantaarn, zou de foto er dan niet sterker door worden dit qua compostie?
      Maar ik hou wel van het uitzicht, een opname laag bij de grond, in de positieve zin van het woord
      welteverstaan ... Belissima*




      Met graagte
      *CANON EOS 600D*
      ~ klein beginnen, groot eindigen ~

      Comment


      • #4
        Re: zwolle de librije

        Voor een beginnersplaat vindt ik dit toch een hele geslaagde plaat hoor.Het voorste licht trekt inderdaad heel wat aandacht maar met PS is dit snel te verhelpen.

        De kasseien en de muur rechts laten een goeie indruk na.De achtergrond heeft ook een warme sfeer.Kortweg een mooie avond plaat

        Comment


        • #5
          Re: zwolle de librije

          leuk shot hoor, vooral het camerastandpunt grappig gekozen.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: zwolle de librije

            Ik vind het een goeie, zonder meer. Zo ééntje moet je eens nemen met natte straatstenen... dan komt het standpunt nog veel beter tot zijn recht.

            Comment


            • #7
              Re: zwolle de librije

              hoi allemaal, alvast bedankt voor de reactie,s tot nu toe heb hem even iets bijgesneden kijkt het zo beter of toch de eerste ,en aangezien ik de wereld als statief moest gebruiken had ik zo,n laag standpunt ,en die natte straat ja we hebben niet alles voor het bestellen soms wel jammer ,hier de gekropte

              hoor het wel welke jullie beter vinden ,groetjes gijs
              Nikon D7100 Nikon 50mm f1.4 Nikon 70-200 f4 Nikon 18-140 F3,5-5.6 Sigma DG 150-500 f5-6.3 os sb600

              Comment


              • #8
                Re: zwolle de librije

                1e is beter, spannender
                No rules. Great shots.
                -
                Online

                Comment


                • #9
                  Re: zwolle de librije

                  de tweede is veel beter......
                  mijn webstie: http://www.henkspix.nl

                  Comment


                  • #10
                    Re: zwolle de librije

                    'k vind de 2de beter... Die komt iets duisterder en "mysterieuzer" over
                    ~ Visit my Blog ~
                    ~ Sinds 28 oktober 2008 bezig met fotografie - Aankoop van men eerste DSLR: Nikon D90 ~

                    Comment

                    Working...
                    X