Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

puur natuur!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• puur natuur!

hallo,
    na enige aarzeling post ik hier toch een fotootje die ik persoonlijk mooi vind (heb deze oa gebruikt op het geboortekaartje van onze jongste spruit...de jongen op de achtergrond is onze oudste zoon...)
    deze foto is genomen in denemarken (een deense schone op de voorgrond dus :-))))

enfin: ter zake: ik loop al een hele tijd met een fototoestel in mijn handjes rond (leuke familiekiekjes nemen terwijl je vertrouwd op de automatische stand van je fototoestel :-)))))))), maar...sinds vorig jaar een digitaaltje gekocht (d50) en mijn frank (allee euro) valt langzaam dat fotograferen verd*mme niet eenvoudig is...

qua compositie - inzicht komt het wel goed met mij, maar qua technische kennis 0 komma 0 :-)
    ik lees al een tijdje mee op jullie forum, maar ik vind het tijd dat ik nu toch wel eens mijn best doe om de technische kant van mijn fototoestel te leren kennen...

pfffff...zover mijn introductie :-))) ... nu de foto :-)

Re: puur natuur!

technisch kan ik weinig zeggen over deze foto... omdat ik ook beginner ben.
    maar ik vind hem wel mooi
    Mvg, Marc
    Sony A77II en A550, CZ 16-80, Sony 70-300 G, Sony 35 1,8 - 50 1,8 - 85 2,8
    http://fotos.mdlfoto.be/

Comment

Hallo, welkom op dit verslavend forum

Techniek is uiteraard belangrijk maar compositie en zeggingskracht van je foto is imo nog belangrijker.

Met een andere uitsnede is je, in aanleg, goede foto nog sprekender imo.

mvg,
      Ludo V.

Comment

Uitsnede is beter zo.
        Zoals gezegt:de techniek is te leren
        Het andere maakt het plaatje
        Maar je hebt ze wel allebei nodig.

gr.ron.
        http://exhi-fotografie.nl

Comment

alvast bedankt voor de commentaar; puur natuur bedoel ik dat de foto niet bewerkt is...maar ik ben wel te vinden voor de uitsnede van de foto...heel verrassend en meer spanning in de foto...

ik heb al een de 'zoek' functie gebruikt, maar ik vind geen online'cursus' over de beginselen van dig fot. ik weet dat er hier al links gelegd zijn naar iets van canon? maar vind het niet terug...iemand die dit wel weet staan?

groetjes

Comment

De originele foto is mijns inziens al goed, de uitsnede maakt het nog net iets beter.

Indien je wat meer wil leren over digitale fotografie, kan je zeker terecht op de webpagina van Fullator. Onder de titel "digitaal lichtdrukmaal" heeft hij acht boeiende en uitstekende "lessen" samengebracht.

Hier heb je een link: http://www.chronax.be/nuttig.html (rechts onderaan op de pagina)

Veel plezier ermee !
            Geniet van foto's maken

Comment

Working...
            X