Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste fotopost :)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eerste fotopost :)

    Dit zijn 2 foto's die ik deze zomer op reis nam, met mn Pentax compact, ik vond ze best geslaagd, maar zou graag commentaar van kenners horen Locatie: Fimreite, Noorwegen


    Cameramodel: Pentax Optio S7
    F-stop : f/7,4
    Belichtingstijd : 1/400 sec
    ISO-snelheid : ISO-100
    Brandpuntsafstand : 15mm
    Max. Lensopening : 2,7

    En eentje in zwart-wit genomen


    Cameramodel :Pentax Optio S7
    F-stop : f/4,3
    Belichtingstijd :1/200 sec
    ISO-snelheid : ISO-50
    Brandpuntsafstand: 6mm
    Max. Lensopening : 2,7
    Last edited by Den Doler; 15 oktober 2008, 17:02. Reden: Foto niet meer zichtbaar, + ondertussen bijgekropt
    Canon EOS 450d + EF- S 18-55 IS / EF-S 55-250 IS/ EF 50mm f/1,8 / UV en polarfilterke, en een héééél lang verlanglijstje.

  • #2
    Re: Eerste fotopost

    Persoonlijk vind ik de zwart- witte de beste, dat half doorgesneden huis op de andere stoort me
    Beauty is in the eye of the beholder
    a77 en veel andere dingen, vooral goesting..

    Comment


    • #3
      Re: Eerste fotopost

      De eerste is wat onderbelicht, de tweede is de betere, links nog een 1,5cm afsnijden zodat het huisje weg is komt de compo te goede
      Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
      www.cromagnonman.be

      Comment


      • #4
        Re: Eerste fotopost

        Ook ik kies voor de tweede
        Het doorgesneden huis stoort mij wel een beetje op beide foto's
        van de tweede liks dus een klein stukje afdoen en je hebt een mooi plaatje

        greetz
        Jerry
        stay within compass and you will be shure, to avoid troubles that other endure

        Comment


        • #5
          Re: Eerste fotopost

          hoi,

          Voor mij hier ook de tweede. De eerste komt veel te donker over (onderbelicht zoals cromagnonman al zei).
          En zoals men voorganger reeds zeiden, beetje bijcroppen om de compo te verbeteren.

          Grtz
          'Keep on Clicking'
          Pana Lumix FZ50 + Olympus mcon-40 (macro)+ Hama Alpha 60 + Bilora 495 (mini)

          Comment


          • #6
            Re: Eerste fotopost

            De eerste is serieus onderbelicht en de tweede kan ik niet zien (ZW).Kan je hem misschien nog eens uppen via Imageschack, misschien ligt daar het probleem.

            Alvast een welkom hier op BD want dit zijn je eerste foto's he

            Comment


            • #7
              Re: Eerste fotopost

              Oorspronkelijk geplaatst door Ricco Bekijk bericht
              De eerste is serieus onderbelicht en de tweede kan ik niet zien (ZW).Kan je hem misschien nog eens uppen via Imageschack, misschien ligt daar het probleem.

              Alvast een welkom hier op BD want dit zijn je eerste foto's he
              Heb de foto terug ge-upt, en ondertussen bijgesneden zoals menigeen mij heeft aangeraden
              Canon EOS 450d + EF- S 18-55 IS / EF-S 55-250 IS/ EF 50mm f/1,8 / UV en polarfilterke, en een héééél lang verlanglijstje.

              Comment


              • #8
                Re: Eerste fotopost

                De b&w versie is inderdaad de mooiste van de twee, mooie contrasten in deze prent.

                Comment


                • #9
                  Re: Eerste fotopost

                  Eerst en vooral welkom op BD het verslavend forum, waar tot nu geen medicatie tegen bestaat dus je bent gewaarschuwd. aan de eerste is wat cs werk aan , de tweede zou ik beetje van de witte lucht afdoen maar ja wie ben ik hé toch mooie streek daar en knap vastgelegd, kzou zeggen laat ze maar komen de rest ben benieuwd.

                  mvg duindistel

                  Comment

                  Working...
                  X