Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alternatieve energie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Alternatieve energie

Een poging om twee vormen van alternatieve energie in een beeld vast te leggen... met de nadruk op poging

EFIX: 1/800 - 55mm - ISO100 - f/5.6

Greetz EkIm
    Alle begin is moeilijk... Nikon D60 --- Nikkor 18/55 VR --- SIGMA 70-300mm 4,0-5,6 APO DG Macro

Re: Alternatieve energie

Zou mooi geweest kunnen zijn, maar het huisje op de voorgrond rechts stoort nogal. Die windmolens zijn meestal nogal groot, dus ik zou een andere positie gekozen hebben, ofwel veel verder weg, ofwel dichterbij. Op die manier zou de storende bebouwing misschien niet op de foto staan. Verder lijkt er wat scherpte te ontbreken en geeft de zon heel vervelende flares. Misschien was de foto beter geweest als hij iets later genomen was, toen de zon al onder was, of iets vroeger, toen de zon nog niet half achter de bebouwing zat.

Samengevat: het idee is goed, maar de uitvoering iets minder. Gewoon nog een keer opnieuw proberen. Maak bijvoorbeeld rond zonsondergang gedurende een periode van een half uur een heel aantal shot zodat je later de beste kan uitkiezen. En laat je vooral niet ontmoedigen...
    www.elwee.net

Comment

Bovenaan een stuk er af tot 2 mm boven de bovenste wiek. Dan kijkt hij een pak beter. Het huisje stoort me niet zo, maar ik ga altijd naar die duif kijken . Die zit daar nog een derde vorm van alternatieve energie te bereiden .

Omdat je als titel geeft "Alternatieve energie" meen ik dat je de zon ook zo knallend in beeld mag brengen. Geeft de foto wel wat warmte mee.

Comment

Voor meer informatie rond alternatieve energie, kan je ook terecht op
        Alternatieve energie informatie
        Alternatieve energie informatie

Comment

mooie, prima kleuren
          Canon eos 7D

Comment

Working...
          X