Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tankske

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Tankske

alle begin is moeilijk ....
    Spuw uw gal , maar laat vooral weten waar en hoe het beter kan.
    alast bedankt

Camera Model: SONY (DSLR-A100)
    Lens Focal Length: 20,00 mm ()
    Shutter Speed: 1/25 sec
    F-Number: F11,0
    ISO: 100
    Compensation: EV 0/10

Foto genomen zonder statief in RAW
    Enige nabewerking in PS
    Last edited by D_Reamzzz; 25 september 2008, 00:06. Reden: gvd, blijkbaar doe ik iets verkeerd. Volgende poging
    Alpha 100 | 17-70mm 4.5-5.6 | 75-300mm 4.5-5.6 | Minolta 50mm 1.8 | Tamron 17-50mm 2.8 | Metz Mecablitz 48 AF-1

Re: Tankske

kzie nix
    ---------------- Ik doe niet meer mee

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door edjeB Bekijk bericht
      kzie nix

Oogjes opendoen

Is jammer dat de tank / loop er niet volledig opstaat. Ik had zelf een beetje meer naar links opgeschoven om zo de tank voorlangs te pakken. Hierdoor had het model ook in de lens kunnen kijken.
      α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
      Flickr____No place to be

Comment

kleuren zijn mooi, standpunt niet zo.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Prima scherpte, kleur en dof, enkel de compositie nog verzorgen zodat de hele tank er mee opstaat en het model in de lens kijkt
          Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
          www.cromagnonman.be

Comment

Belichting en scherpte zitten goed, enkel de compo is wat te krap - de loop staat er niet volledig op, linkse hoek, rechtsonder de rupsbanden,...
            Iets ruimer zou beter zijn. Om toch voldoende de aandacht naar je 'model' te laten gaan, misschien een iets frontalere shoot proberen
            Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
            "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Eerst en vooral, bedankt voor de reacties

wat de compositie betreft,ik heb moeten croppen, aangezien er rechts nog een stuk arm en een deel van een vuile struik opstonden (was vrij krap om alles in beeld te krijgen). Links stond nog een truck, waardoor een deel van de loop moest wegvallen. Heb hem dan maar zo proberen te croppen dat ook een stuk rupsband er afviel. Is inderdaad wat krap, maar jammer genoeg ging dit niet anders. Wat het model betreft. Was niet mijn bedoeling,maar kreeg die kleine er niet af (trouwens niet mijn kind). Heb dan maar gewacht tot hij ergens in de verte naar keek,wantin de lens kijken wou hij ook al niet (hadgeen snoepbij of dergelijke
              Alpha 100 | 17-70mm 4.5-5.6 | 75-300mm 4.5-5.6 | Minolta 50mm 1.8 | Tamron 17-50mm 2.8 | Metz Mecablitz 48 AF-1

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door D_Reamzzz Bekijk bericht
                Eerst en vooral, bedankt voor de reacties

wat de compositie betreft,ik heb moeten croppen, aangezien er rechts nog een stuk arm en een deel van een vuile struik opstonden (was vrij krap om alles in beeld te krijgen). Links stond nog een truck, waardoor een deel van de loop moest wegvallen. Heb hem dan maar zo proberen te croppen dat ook een stuk rupsband er afviel. Is inderdaad wat krap, maar jammer genoeg ging dit niet anders. Wat het model betreft. Was niet mijn bedoeling,maar kreeg die kleine er niet af (trouwens niet mijn kind). Heb dan maar gewacht tot hij ergens in de verte naar keek,wantin de lens kijken wou hij ook al niet (hadgeen snoepbij of dergelijke
                dat kind erop is juist leuk, geeft meteen de verhoudingen weer.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
                X