Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Je experiment is deels gelukt, ik vind de OLV toren goed belicht.
Maar je had de toren moeten als aandachtspunt ( = onderwerp) gebruiken, nu zijn er veel te veel dingen die aandacht trekken en die storen.
Zo zijn er de 3 felle lichten (gebouw centraal, gebouw rechts en onder de brug) die te fel overkomen. Bovendien stoort het gras(?) links op de voorgrond veel te veel en komt deze samen met de onderkant van de foto volledi onscherp over.
Om de foto voor een stuk te redden zou ik eerst en vooral de onderste zijde (tot onder de brug) wegcroppen. Dan mss in PS de felheid van de lichten its proberen te dempen. En indien je het nodig vindt de OLV toren iets meer in de aandacht brengen (door te croppen) En met beetje geluk heb je dan nog een redelijke foto.
Wat je ook kan doen is het gewoon nog eens proberen, de OLV toren loopt niet weg é. Je hebt blijkaar de theorie van de sluitertijd onder de knie nu nog de compo en de afwerking.
Geert,
Ik heb je twee foto's samengevoegd in dit topic.
Het is slechts toegestaan om 1 topic/dag/forumonderdeel te openen.
Kijk er nog even de forumreglementen op na
Comment