Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gloed

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Gloed

Als beginner niet te veel expirementeren en gewoon plaatjes nemen van dingen waarvan je kan genieten. Een van die dingen is de zwoele avondgloed van een sunset..

EFIX: 1/20 - f/22 - ISO100 - Focal 55mm

EFIX: 1/20 - f/22 - ISO 100 - Focal 34mm

Greetz EkIm
    Alle begin is moeilijk... Nikon D60 --- Nikkor 18/55 VR --- SIGMA 70-300mm 4,0-5,6 APO DG Macro

Re: Gloed

Het water nog wat rechtzetten, en bij de tweede een flink stuk bovenaan er af, dan kijkt hij veel prettiger. Tweede vind ik qua kleur, licht en scherpte tof gedaan. Bij de eerste ga je met de lijnen in de knoei komen als je hem recht zet, en hij kijkt m.i. niet echt aangenaam.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
      Het water nog wat rechtzetten, en bij de tweede een flink stuk bovenaan er af, dan kijkt hij veel prettiger. Tweede vind ik qua kleur, licht en scherpte tof gedaan. Bij de eerste ga je met de lijnen in de knoei komen als je hem recht zet, en hij kijkt m.i. niet echt aangenaam.
      mee eens

Comment

Het bijsnijden is geen probleem, dat kan ik al

Is het zo iets beter?

Last edited by EkIm; 23 september 2008, 14:49. Reden: aanpassingen volgens raadgeving
        Alle begin is moeilijk... Nikon D60 --- Nikkor 18/55 VR --- SIGMA 70-300mm 4,0-5,6 APO DG Macro

Comment

Ik vind het nog beter als ik scroll tot ik niks meer van het blauw in de lucht zie (bijcrop). Maar ja, de gustas et coloribus...
          Canon 350D
          Meer op: http://griffintje.deviantart.com of blog: http://griffintje.blogspot.com/

Comment

hoogspanningkabels storen een beetje
            mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

Working...
            X