Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oud pand

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Oud pand

Een zonde voor het gebouw een lust voor de fotograaf.

Mijn vrouwke die graag voor de lens staat.

Nikon D850, Z7, SB910x2 en wat glas erbij.
    www.dewolfmarc.be

Re: Oud pand

waarom geen gebruik gemaakt van het gebouw en je vrouw in plaats van elk afzonderlijk?

Er zat meer in denk ik,....
    Leuke locatie, gewillige vrouw, gebruiken zou ik zeggen,.... (de locatie he)

Comment

Precies ijzerdieven aan het werk, zo te zien aan die platliggende chauffages
      α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
      Flickr____No place to be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Defenderke Bekijk bericht
        Precies ijzerdieven aan het werk, zo te zien aan die platliggende chauffages
        Die moet nog aangesloten worden .

De eerste heeft m.i. een goed gekozen standpunt en is een mooie weergave, alleen kan hij m.i. wat meer "punch" gebruiken (levels bijstellen, s'je in de curve) door wat contrast toe te voegen, waardoor de kleurtjes er beter zouden uitkomen. De enkele uitgebrande lichtvlekken op de grond neem ik er dan bij.

De tweede vind ik helemaal niet slecht gemaakt. Je zou een beetje kunnen bijlichten (reflectieschermpje), zodat je model er beter uitkomt.

Bij de derde zit de scherpstelling m.i. iets te ver naar voor, en als je ze nu net uit de zon had gezet, had je die uitgebrande haren niet gehad. je zou ook het aangezicht net iets hoger in beeld kunnen brengen, zodat de ogen op een sterk punt komen.

Ik vind eigenlijk de drie composities helemaal niet slecht.

Comment

Het contrast heeft wel iets.. een verlaten gebouw tegen een lieve vrouw. Alleen mocht het voor mij nog iets duidelijker zijn, het contrast.
          ----
          http://www.wispr.be

Comment

Working...
          X