Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stenen molen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Stenen molen

Sinds kort bezit ik de Canon Eos 450D. Na enkele keren experimenteren heb ik mij eraan gewaagd hier iets te zetten. Mijn allereerste foto dus hier. Hopelijk is het wat...

De stenen bergmolen van 1855, in Stene dorp. Graag tips

- Camera Model: Canon Eos 450D
    - Lens: EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS
    - Sluitertijd: 1/200 sec
    - Diafragma: f11
    - ISO: 100
    Geoffrey...
    Canon Eos 450D

Re: Stenen molen

Tja, al 65 keer bekeken en nog geen enkele reactie. Het enige dat je daaruit kan afleiden is dat er niets opvallend mis is, maar dat de foto ook niet echt aanspreekt... 'k Heb er bij het schrijven van deze reactie ook een aantal keren naar teruggekeken en het enige wat ik storend vind zijn de schaduwen van de bomen op de molen. Scherpte is goed, de kleur van de lucht komt natuurlijk over, de compositie kan mij wel bekoren, maar de molen samen met de bomen bevatten nogal weinig contrast. 't Geheel wordt daardoor 'grijs' over.
    www.elwee.net

Comment

Een m.i. correct belichte foto. Compositie is zeker niet slecht en de scherpte ook niet. Ik ben toch blij dat de schaduwen van de bomen op de molen vallen, zodat er van "lichtspel" toch nog ietwat sprake is.

Comment

Bedankt, ik zal vanaf nu kijken op welke foto het beter past mét schaduwen en op welke zónder schaduwen.
        Geoffrey...
        Canon Eos 450D

Comment

Working...
        X