Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

je t'aime

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• je t'aime

Vond het wel een schattig koppel. Heb de foto getrokken om de koppen goed in beeld te hebben, maar achteraf bekeken toch spijtig dat de poten ontbreken!
    Wat vinden jullie?

Re: je t'aime

ne schone foto maar vind dat je de verkeerde hoek hebt gekozen en die poten t' ja ,of alles erop of veel minder wie zal het zeggen .trouwens de foto is heel scherp en de kleuren zijn oke ,

Comment

Ga akkoord met mijn voorganger rondom de hoekkeuze , misschien ietsje meer naar links , zodanig heb je de hoofden mooi in beeld
      Dank bij voorbaat voor zowel positieve als negatieve reacties !
      http://www.fotochristoph.fotopic.net/
      Grt ,

Comment

Ik ben deels akkoord met de voorgangers... Hier zou ik gaan, of voor de paarden er volledig op, of voor de koppen alleen. Een beetje naar links en door de knieën of plat op de grond, had m.i. een mooier beeld opgeleverd. Het tikkletje moeite dat je dan doet, levert een heel andere achtergrond op. Ik weet niet met welk toestel en welke instellingen deze foto gemaakt is, maar de scherptediepte mag ook minder, zodat de paardjes beter uit de achtergrond loskomen. Als je niet weet hoe dat moet.... even bij de tips lezen of gewoon even vragen.

Comment

Working...
        X