Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dogfrisbee Fly'm high cup

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Dogfrisbee Fly'm high cup

Men eerste foto's me de Canon 400D & 55-250mm lenske
    k'ben helemaal nieuw, weet dus echt ni hoe ik aan 'cameragegevens' geraak

of

Edit Mod : Alle foto's zijn groter dan de toegestane 900*900 pixels en heb ik derhalve verwijderd. U kunt middels de "aanpassen" knop een correcte versie terugplaatsen.

*** TS is inmiddels wel weer online geweest , maar de foto's zijn niet teruggeplaatst. Een topic zonder foto's is nutteloos , dus een slotje erop.***
    Last edited by Hanske; 21 september 2008, 08:10.

Re: Dogfrisbee Fly'm high cup

niemand die ze gedacht nekeer wilt geven...??

Comment

Op de eerste plaats foto's verkleinen (max 900px per zijde), anders worden ze waarschijnlijk binnenkort verwijderd.
      Daarnaast zien we ook graag exif gegevens bij de foto's.

Foto 1: leuke interactie tussen mens en hond, maar hij lijkt me niet 100% scherp. Mag ook iets meer gecropped worden, bijvoorbeeld een deel links weg zodat je links mens/hond hebt en rechts publiek, nu is er links te weinig te zien. Ook de tent lichtjes overbelicht.

Foto 2: overbelicht, kijk maar naar de witte strepen van de tent en de lucht. Wel leuke actie.

Foto 3: lijkt me de beste uit de serie. Goede belichting, scherp, mooie compositie.
      Nikon D80 (18-200mm, 50mm f1.8, Vivitar 105mm f2.5) + SB800

Comment

Open je foto's in Photoshop, hou "Ctrl" & "Alt" & "Shift" tesamen ingedrukt en klik op "I" ("i" dus) en al de gegevens van de foto verschijnen in een apart venster. Succes!
        Fuji S5 Pro ~ Nikon AF-S 12-24mm F 4.0 ~ AF-S 16-85mm F 3.5-5.6 VR ~ AF-D 80-200mm F 2.8 ~ Lightroom & RAW-only vanaf dag één

Comment

Uw exif gegevens kun je ook op volgende manier opvragen:

Je opent verkenner en daar ga je op je foto 1 maal klikken dat het blauw ziet.
          Je klikt met de rechter muisknop erop en gaat onderaan naar gegevens.
          Bij deze gegevens heb je een tweede tabblad "Samenvatting" en ga je waarschijnlijk niets zien.
          Er staat en knop Geavenceerd en als je daarop klikt zie je alle Exif gegevens.

Veel plezier ermee.

Groeten Melkdjefer
          Olivier
          CANON EOS 6DmkII | CANON EOS 450D + batterygrip | EF 24-70 mm f/2.8 L USM | EF 100 mm f/2.8 Macro USM | EF-S 18-55 mm f/3.5-5.6 IS | EF-S 55-250 mm f/4-5.6 IS | Speedlite 430EX

Comment

@ Melkdjefer & Robo: THNX!! had het zelf nooit gevonden.. merci

Comment

Working...
            X