Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn stoere kater.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mijn stoere kater.

Hier gaat ie dan... het eerste probeersel. Ik weet nog niet veel, maar mijn cameraatje is een Eos 400D. Hij gaat automatisch, tot dusver heb ik de knop met close-up, portret, nachtlandschap, actiefoto ontdekt. De rest komt nog!

Ik heb de foto via PhotoBucket geplaatst, maar had hem op de site een beetje gecroped om het lelijke linkerstuk eraf te halen. Blijkbaar wil dat nog niet zo goed lukken.

Last edited by Sannepoes; 15 september 2008, 18:34. Reden: resizing

Re: Mijn stoere kater.

Opnieuw geprobeerd! Nu is de crop gelukt en de size ook, heb de foto in de eerste post aangepast.

Als jullie er niks aan vinden, zeg het gerust ! Kan ik ook iets van leren.

Comment

Poes lijkt mij niet scherp.
      Als je een foto verkleind, moet je hem nadien weer wat verscherpen.
      Mvg. Renzowoef
      Canon 400D, EF 55-200mm, EFS 18-55mm, 50 mm 1.8, sigma10-20mm, soligor tussenringenset

Comment

Aha, bedankt voor die tip. Ga ik mij vanavond eens mee bezig houden.
        Gisterenavond heb ik een (denk ik) degelijker programma geïnstalleerd om iets met mijn foto's te doen. Daar ga ik waarschijnlijk veel meer mee kunnen doen dan in Photobucket zelf.

Comment

mooi beestje,ben het eens met m'n voorganger,je kan ook de bd-sizer hiervoor gebruiken,is een handig alles in 1 progje!
          kan het niet laten: stinkt er iets dat de poes z'n pootje tegen z'n neus duwt?
          grts; M

Comment

Working...
          X