Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
visser in essaouira
Collapse
X
-
-
Re: visser in essaouira
Mooi, scherp plaatje met net genoeg DOF, zodat je nog kan meegenieten van de achtergrond, zonder dat hij storend is. De roze netten maken wel dat de, in het grijs geklede, visser er een beetje in verloren zit te gaan. Als je hem een sterkere plaats geeft in de compositie, minder centraal, kan hij er m.i. beter uitkomen.
Ter verduidelijking... als ik deze foto kijk, begin ik links onder, bij de hoop netten, en mijn oog gaat eerst voorbij de visser, over de diagonale lijn die de netten vormen, en dan pas terug. Nu ben ik misschien iemand die raar naar foto's kijkt. Misschien is 't anders voor anderen.
-
Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk berichtMooi, scherp plaatje met net genoeg DOF, zodat je nog kan meegenieten van de achtergrond, zonder dat hij storend is. De roze netten maken wel dat de, in het grijs geklede, visser er een beetje in verloren zit te gaan. Als je hem een sterkere plaats geeft in de compositie, minder centraal, kan hij er m.i. beter uitkomen.
Ter verduidelijking... als ik deze foto kijk, begin ik links onder, bij de hoop netten, en mijn oog gaat eerst voorbij de visser, over de diagonale lijn die de netten vormen, en dan pas terug. Nu ben ik misschien iemand die raar naar foto's kijkt. Misschien is 't anders voor anderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door powerkiller Bekijk berichtIk heb de foto ook zo bekeken, maar mijn oog bleef kijken naar de twee mannen op de achtergrond. De visser veel me uiteindelijk niet op. dus is de achtergrond voor mij wel storend.::: Flickr :::
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AndriesDeLeener Bekijk berichtJa voor mij ook een beetje.. verder knappe foto.
Comment
-
Comment