Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wandeling met de hondjes

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• wandeling met de hondjes

enkele foto'tjes
    tips welkom

f/8
    1/250 sec
    iso 400

f/7,1
    1/160 sec
    iso400

ik was vergeten de iso terug op 100 te zetten
    Last edited by dieter1080; 5 september 2008, 21:21.
    wat achter het glas staat is belangrijker dan het glas zelf

Re: wandeling met de hondjes

Misschien 2 leuke kiekjes voor 't familiealbum maar that's it...
    .-≈° BD1188BE °≈-: Canon 5D met een goedgevulde gLascontainer.
    ***[ Also visit the BelgiumDigital Challenge @ http://challenge.belgiumdigital.com ]***

Comment

Inderdaad, niet echt je dat wat compositie betreft. Ook niet echt scherp (maar dat zou door het verkleinen kunnen komen) en vooral de tweede lijkt ook wat overbelicht.

Blijven oefenen.
      www.elwee.net

Comment

'k vold de vorige posters volledig.
        #1 De 'lijnen' in je foto (oa. weg) lopen weg uit de foto, maw je aandacht wordt niet in de foto gezogen. De pose op het moment van afdrukken was ook niet optimaal. Ik zou ook voorstellen een kleiner f-getal te gebruiken (ISO mag ook omlaag) om je onderwerp wat meer de isoleren.
        #2 Ik vermoed ook wat overbelichting en ledematen afsnijden kan een grote meerwaarde hebben in een compo voor het accentueren van iets anders. In deze compo is er echter zoveel nietszeggende ruimte naast de onderwerpen dat het eerder storend werkt. In portret stand had die foto zeker al beter geweest.
        Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
        "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Als je mensen trekt is het belangrijk dat je oplet dat de ogen open zijn (meerder foto's achter elkaar trekken zodat iedereen met open ogen staat).

Groeten,

C.

Comment

Working...
          X